JSS Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Har et problem, og trenger litt hjelp... Er desverre ikke så bra forklart, men gjør så godt jeg kan. For en stund siden fikk jeg problemer med PCen min, og måtte innstallere windows på nytt. Jeg innstallerete det på HDD nr 2, slik at den gamle inntallasjonen ligger uberørt på D-disk. Problemet er at jeg (dum som jeg er), hadde alle bildene mine i Mine Dokumenter . Etter ny inntallasjon fikk jeg ikke tilgang til dette fra nyinnstallert windows. Har etter dette lært meg hvor viktig det er med backup, og lagrer heller ikke noe viktig i Mine Dokumenter.... Er det mulig å redde bildene mine? Lenke til kommentar
Mbala Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Dette står forklart i sticky'en i windows kategorien. link : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=229990 Lenke til kommentar
JSS Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Takk Stod mye nyttig der, men klarte ikke å finne svar på problemet mitt... Kan du speseifisere hvor det står? Lenke til kommentar
studass Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 prøv med programmet getdataback, glimrende til å snuse opp tapte filer... Lenke til kommentar
Mbala Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Er det slik at filstrukturen på den gamle harddisken din er intakt, men du får ikke tilgang til filene? Access Denied? Lenke til kommentar
JSS Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 (endret) prøv med programmet getdataback, glimrende til å snuse opp tapte filer... 5192143[/snapback] Filene ligger forsatt like hele på disken, det er bare det et jeg ikke får tilgang pga. jeg hadde passord på forrige windows-konto. Men kan jeg forsatt prøve det programmet? Er det slik at filstrukturen på den gamle harddisken din er intakt, men du får ikke tilgang til filene? Access Denied? 5192143[/snapback] Ja Endret 22. november 2005 av JSS Lenke til kommentar
Mbala Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Da kan du gjøre som det står stickyen til windows-kategorien. Rett under overskriften: Vanlige problemer i Windows Endret 22. november 2005 av Mbala Lenke til kommentar
JSS Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 TUSEN TAKK!! Ser ut som det fungerer! Lenke til kommentar
Mbala Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Bra at det funket, nå kan du se blider og mimre om gamledager:) Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Er det noen muligheter for å få frem filene som er slettet i getfilesback ? Lenke til kommentar
studass Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 i "getdataback" kan en hente filer som er slettet, viss de ikke er blitt overskrevne på harddisken. Har funnet mange filer på denne måten jeg iallefall... Lenke til kommentar
kvase Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 http://www.salvationdata.com/downloads/hsr3.0cdrom.exe 2000 kb I Windows følger Scandisk med, men HDD Scan and Repair 3.0 går grundigere til verks. Programmet starter opp fra en CD, går igjennom harddiskener og skal klare å reparere ganske mye. Kan takle selv de største harddiskene, men bare av den vanlige IDE-typen, ikke SCSI eller SATA. Programmet kalles en demo og har ikke alle funksjonene til betalversjonen, men går ikke ut på dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå