Gå til innhold

Lærer slipper straff for elev-sex

Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd at enkelte mener den tiltalte skal slippe straff bare fordi hun er ei pen dame. Det er irrelevant. Hu har hatt sex med en gutt på 14 år. Om han likte det eller ikke er også uinteressant. Det har forekommet en forbrytelse opptil flere ganger. Slikt skal straffes hardt. Mener i allefall jeg. Pedofili er en grusomt alvorlig forbrytelse.

Lenke til kommentar
Synd at enkelte mener den tiltalte skal slippe straff bare fordi hun er ei pen dame. Det er irrelevant. Hu har hatt sex med en gutt på 14 år. Om han likte det eller ikke er også uinteressant. Det har forekommet en forbrytelse opptil flere ganger. Slikt skal straffes hardt. Mener i allefall jeg. Pedofili er en grusomt alvorlig forbrytelse.

5192793[/snapback]

Hvordan kan du kalle det grusomt (I DENNE SAKEN) når ingen tok skade av det..?

Lenke til kommentar

5192793[/snapback]

Hvordan kan du kalle det grusomt (I DENNE SAKEN) når ingen tok skade av det..?

5196805[/snapback]

Det samme mener jeg, såklart er dette feil og ekkelt gjort av henne, men jeg mener det likevel må tas med i vurderingen det at hun faktisk er en ung vakker jente (9 år eldre enn gutten), og at dette var noe gutten umulig kan ha tatt noe skade av. Tvert imot!

Hun burde ikke få noe mer enn hva hun har fått hittil, det hun har fått er mer enn nok...

Lenke til kommentar

Men i alle dager. Forstår du altså ikke hva jeg sier? Og hvordan i alle dager kan du vite at guttungen ikke har tatt skade av det? Greit nok, det er lite sannsynlig, men det vet du ingenting om. Og pedofili er pedofili. Selv om dere kanskje blir kåte av å se denne kvinnen, rettferdiggjør det på ingen måte det hun har gjort med en mye yngre gutt!

Lenke til kommentar

Kan dere med hånda på hjertet si at hun her ikke skal straffes like hardt som andre pedofile mennesker? Hva i all verden har det å si om den kåte guttungen nøt det? Er det ikke like fullt en forbrytelse? Dere må prøve å glemme hvordan kvinnen ser ut og tenke mer på hva hun faktisk har gjort. Er ingen flere her enige i det?

Lenke til kommentar

Regler og grenser må jo stå en plass. Vi kan ikke uttale oss om gutten ble skadet eller ikke.

Men det virker som det er slik (her på forumet) at om gutten var en dag i fra å fylle 16, så hadde det vært pedofili, men om gutten var en dag over, så er det ikke det.

Lenke til kommentar
Kan dere med hånda på hjertet si at hun her ikke skal straffes like hardt som andre pedofile mennesker? Hva i all verden har det å si om den kåte guttungen nøt det? Er det ikke like fullt en forbrytelse? Dere må prøve å glemme hvordan kvinnen ser ut og tenke mer på hva hun faktisk har gjort. Er ingen flere her enige i det?

5196978[/snapback]

Jeg er fullstendig enig, det er totalt likegyldig om kvinnen er pen, eller om gutten nøt hendelsene. Det er en forbrytelse å overgripe seg på barn, og bør i et hvert tilfelle straffes etter gjeldende lover.

Man kan ikke gjøre unntak fordi en av utøverne nøt hendelsen, eller kvinnen i dette tilfellet var "pen", forbrytelsen er tross alt den samme.

Lenke til kommentar

5196978[/snapback]

Jeg er fullstendig enig, det er totalt likegyldig om kvinnen er pen, eller om gutten nøt hendelsene. Det er en forbrytelse å overgripe seg på barn, og bør i et hvert tilfelle straffes etter gjeldende lover.

Man kan ikke gjøre unntak fordi en av utøverne nøt hendelsen, eller kvinnen i dette tilfellet var "pen", forbrytelsen er tross alt den samme.

5197078[/snapback]

mener du..

Lenke til kommentar

jeg må bare si at jeg føler meg sjokkert og dypt skuffet over at så mange i denne topicen dømmer folk etter utseende. Poenget i denne salen er at kvinnen har begått en alvorlig straffbar handling og bør på lik linje med andre, uavhengig av utseende, dømmes korrekt etter loven. Okei, jeg kan forstille meg at dette kanskje er noe av det beste som har skjedd for denne gutten. Hun er pen, og ja han er "heldig". Men hva nå? Tenk dere hva slags problemer denne gutten nå har på grunn av denne læreren. Sex med denne læreren er nå blitt en vane for han. Hvordan skal det gå med han nå som hun blir dømt? Han får ikke sex, og vil bli husket for dette resten av livet. Alle på skolen hans vil vite hvem han er på grunn av denne episoden. Det er dette folk forbinder med han fra nå av!

Spørsmålet blir imidlertid om at å ha sex med en 14-åring blir noe mer lovlig FORDI DAMA ER PEN? Med tanke på at dette vil henge over gutten resten av livet og at han vil bli hengt ut og mobbet i mange år fremover, så er det rimelig billig å betale seg ut med 25000 dollar. Jeg må si at når jeg leser de innleggene i denne tråden, så får jeg lyst til å gi noen en skikkelig på tryne. Jeg er dypt såret og skuffet over at folk kan bli så dumme og inkompetente på grunn av utseende. SKAM DERE! ZiroN gjør meg flau over å være norsk!!

Lenke til kommentar
jeg må bare si at jeg føler meg sjokkert og dypt skuffet over at så mange i denne topicen dømmer folk etter utseende. Poenget i denne salen er at kvinnen har begått en alvorlig straffbar handling og bør på lik linje med andre, uavhengig av utseende, dømmes korrekt etter loven. Okei, jeg kan forstille meg at dette kanskje er noe av det beste som har skjedd for denne gutten. Hun er pen, og ja han er "heldig". Men hva nå? Tenk dere hva slags problemer denne gutten nå har på grunn av denne læreren. Sex med denne læreren er nå blitt en vane for han. Hvordan skal det gå med han nå som hun blir dømt? Han får ikke sex, og vil bli husket for dette resten av livet. Alle på skolen hans vil vite hvem han er på grunn av denne episoden. Det er dette folk forbinder med han fra nå av!

Spørsmålet blir imidlertid om at å ha sex med en 14-åring blir noe mer lovlig FORDI DAMA ER PEN? Med tanke på at dette vil henge over gutten resten av livet og at han vil bli hengt ut og mobbet i mange år fremover, så er det rimelig billig å betale seg ut med 25000 dollar. Jeg må si at når jeg leser de innleggene i denne tråden, så får jeg lyst til å gi noen en skikkelig på tryne. Jeg er dypt såret og skuffet over at folk kan bli så  dumme og inkompetente på grunn av utseende. SKAM DERE! ZiroN gjør meg flau over å være norsk!!

5197109[/snapback]

buhu.. hvor gammel er du egentlig? Ingen her som syns at pedofili er greit, men det er flere her som synes det burde være unntak! Veldig mange som er sammen selv om hun eller han kanskje er over 10 år eldre. Vi veit ikke om damen og gutten liker hverandre eller ikke.. men kanskje du veit det?

Du sier at gutten kommer til å bli mobbet!? Da må det isåfall være veldig mange som deg på skolen hans. . Du sier også at det har blitt en vane for gutten å ha sex, når han bare har hatt det 2 eller 3 ganger! :no:

JEG mener ikke at hun skal slippe unna fordi hun er pen, men fordi de kanskje var noe mer mellom forholdet til damen og gutten enn sex.

Syns du skal tenke deg om litt før du skriver ting.. Når du sier: "ZiroN gjør meg flau over å være norsk!!", så er det du som skal skamme deg! Har vi ikke lov til å si hva vi mener kanskje? offameg.. :nei:

Lenke til kommentar
Så i prinsippet: hvis jeg er 60 år og har et "seriøst" forhold til en 14-år gammel gutt og vi begge nyter det, da er det også greit, ikke sant?

5197285[/snapback]

En 14 år gammel gutt ville aldri likt en 60 år gammel kvinne.. det er bare latterlig at du spør om det der.. Nå var det faktisk bare 9 års forskjell på disse..

Lenke til kommentar
Så i prinsippet: hvis jeg er 60 år og har et "seriøst" forhold til en 14-år gammel gutt og vi begge nyter det, da er det også greit, ikke sant?

5197285[/snapback]

En 14 år gammel gutt ville aldri likt en 60 år gammel kvinne.. det er bare latterlig at du spør om det der.. Nå var det faktisk bare 9 års forskjell på disse..

5197306[/snapback]

Åja.. Så lenge de er under 9 år i forskjell er det greit altså? Hva hvis jeg liker noen på 60 år da? Du kan ikke si noe på det!

Lenke til kommentar

5197285[/snapback]

5197306[/snapback]

Åja.. Så lenge de er under 9 år i forskjell er det greit altså? Hva hvis jeg liker noen på 60 år da? Du kan ikke si noe på det!

5197314[/snapback]

faen ikke vær så innmari vanskelig da.. kom med et seriøst innlegg eller drit i det.. har ikke sagt at grensa er på ni år.. men det er ingen 14 åring som liker en 60 åring.. er ikke vits å diskutere det engang, for det kommer ikke til å skje..

tenk da.. ville det vært så rart hvis en 35 år gammel mann forelsker seg i 26 år gammel kvinne? nei, men det er ingen 70 åring som forelsker seg i en 24 åring, iallfall ikke omvendt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...