anietsoj Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 15 år for det er da bare latterlig hvis det hadde gått igjennom! Må se litt på skadene, prinsipper, hvor medskyldig gutten car osv.. Hun fikk jo 3 års husarrest og 25 000 dolalr i kasjon, noe som holder i massevis mener jeg til det henne har gjort. 15 år begynner nesten å ligne mord. Hadde hun virkeligfortjent å sitte i fengsel i 15 år. Tror du ikke hun angrer like mye som det hun hadde gjort om hun "bare" ble busted, 25000 doaller i kasjon, 3 års hussarrest, 7års prøveløslatelse, og kludret til rullebladet? 15år mener jeg hadde vært totalt umoralsk! Nyhetsoverskrift: (gutt funnet i paradis, Jente får ødlagt liv pga prinsipper) Hva er så moralsk med det? Må si at jeg ikke er en ekspert på dette, men er fullstendig enig i dommen hun fikk tillslutt! 5192054[/snapback] bra skrevet ville nok sagt at bare at dette blir tatt opp i media er straff nok for henne.. hu vil nok ikke få det lett framover.. 5192126[/snapback] Å herregud, hun gikk selv ut i media, i håp om å få sympati. Så at hun selv gikk ut i media for å klage over at hun risikerte streng straff, og i tilllegg fikk mildere straff, er straff nok? 5192157[/snapback] Tror du hun like lett får jobb nå f eks? Selv om hun hadde vært uskyldig, ville hun fortsatt bli sett på som en pedofil av mange.. tror du det at hun selv gikk ut i media med dette for folk til å se på henne på en annen måte? forresten.. At hun selv gikk ut i media har ikke jeg lest noe om.. men det kan jo bare være noe jeg ikke fikk med meg! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Begge likte å ha sex med hverandre. Og gutten får ingen straff for dette på noen måte, vil tippe det var ganske status å pule henne der hvor han bor. Hadde hvertfall vært det her hvor jeg bor Jenta der i mot, får hele livet ødelagt ved at dette kommer i aviser og slikt. Hun risikerte lang fengselsstraff, og har betalt masse penger i kausjon. Og nå må hun sture hjemme i flere år... Noen som ser poenget? 5192170[/snapback] Poenget er at hun kunne unngått det fint, siden hun visste om konsekvensene på forhånd. Ingen tvinget henne til å ha sex med en 14-åring. Om hun var så kåt, kunne hun funnet noen på sin egen alder. Det kan godt hende begge hadde lyst til det, men som voksen tenker man litt annerledes og tar litt mer ansvar enn en 14-åring. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Begge likte å ha sex med hverandre. Og gutten får ingen straff for dette på noen måte, vil tippe det var ganske status å pule henne der hvor han bor. Hadde hvertfall vært det her hvor jeg bor Jenta der i mot, får hele livet ødelagt ved at dette kommer i aviser og slikt. Hun risikerte lang fengselsstraff, og har betalt masse penger i kausjon. Og nå må hun sture hjemme i flere år... Noen som ser poenget? 5192170[/snapback] Men er du at hun burde få ENDA mildere straff?! I jesu navn, å få husarrest er ingenting når man har hatt seksuell omgang med mindreårig. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 15 år for det er da bare latterlig hvis det hadde gått igjennom! Må se litt på skadene, prinsipper, hvor medskyldig gutten car osv.. Hun fikk jo 3 års husarrest og 25 000 dolalr i kasjon, noe som holder i massevis mener jeg til det henne har gjort. 15 år begynner nesten å ligne mord. Hadde hun virkeligfortjent å sitte i fengsel i 15 år. Tror du ikke hun angrer like mye som det hun hadde gjort om hun "bare" ble busted, 25000 doaller i kasjon, 3 års hussarrest, 7års prøveløslatelse, og kludret til rullebladet? 15år mener jeg hadde vært totalt umoralsk! Nyhetsoverskrift: (gutt funnet i paradis, Jente får ødlagt liv pga prinsipper) Hva er så moralsk med det? Må si at jeg ikke er en ekspert på dette, men er fullstendig enig i dommen hun fikk tillslutt! 5192054[/snapback] bra skrevet ville nok sagt at bare at dette blir tatt opp i media er straff nok for henne.. hu vil nok ikke få det lett framover.. 5192126[/snapback] Å herregud, hun gikk selv ut i media, i håp om å få sympati. Så at hun selv gikk ut i media for å klage over at hun risikerte streng straff, og i tilllegg fikk mildere straff, er straff nok? 5192157[/snapback] Tror du hun like lett får jobb nå f eks? Selv om hun hadde vært uskyldig, ville hun fortsatt bli sett på som en pedofil av mange.. tror du det at hun selv gikk ut i media med dette for folk til å se på henne på en annen måte? forresten.. At hun selv gikk ut i media har ikke jeg lest noe om.. men det kan jo bare være noe jeg ikke fikk med meg! 5192187[/snapback] Som sagt har jeg lest det i et par papir-aviser for ikke lenge siden. Hun gikk frivillig ut i media og sa at hun ville få det jævlig i fengsel, fordi en med et utseende som henne, ville bli behandlet som et styke kjøtt i lag med mange store og sterke lesber. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Begge likte å ha sex med hverandre. Og gutten får ingen straff for dette på noen måte, vil tippe det var ganske status å pule henne der hvor han bor. Hadde hvertfall vært det her hvor jeg bor Jenta der i mot, får hele livet ødelagt ved at dette kommer i aviser og slikt. Hun risikerte lang fengselsstraff, og har betalt masse penger i kausjon. Og nå må hun sture hjemme i flere år... Noen som ser poenget? 5192170[/snapback] Poenget er at hun kunne unngått det fint, siden hun visste om konsekvensene på forhånd. Ingen tvinget henne til å ha sex med en 14-åring. Om hun var så kåt, kunne hun funnet noen på sin egen alder. Det kan godt hende begge hadde lyst til det, men som voksen tenker man litt annerledes og tar litt mer ansvar enn en 14-åring. 5192196[/snapback] Ja hun kunne fint ha ungått det og derfor fikk hun også en ganske hard straff. Det er ikke selve straffen hun får nå som er det værste da! Sikkert sparket ifra jobb og stemplet som pedfil for resten av livet. Loven ble fulgt og hun fikk straff som "fortjent". Hvis de hadde fulgt bare etter konsekvensene til hva som skjedde med gutten, hadde henne nok fått en klapp på skulderen osv.. Men loven ble fulgt og hun ble staffet. Dog en mye mildere straff. 15år er bare sykt. Hehe. Søkte litt på google og dette var det første jeg kom over. ""Why couldn't I be that lucky at 14!" . Er nok ikke de eneste med slike meninger nei. Endret 22. november 2005 av andrull Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 15 år for det er da bare latterlig hvis det hadde gått igjennom! Må se litt på skadene, prinsipper, hvor medskyldig gutten car osv.. Hun fikk jo 3 års husarrest og 25 000 dolalr i kasjon, noe som holder i massevis mener jeg til det henne har gjort. 15 år begynner nesten å ligne mord. Hadde hun virkeligfortjent å sitte i fengsel i 15 år. Tror du ikke hun angrer like mye som det hun hadde gjort om hun "bare" ble busted, 25000 doaller i kasjon, 3 års hussarrest, 7års prøveløslatelse, og kludret til rullebladet? 15år mener jeg hadde vært totalt umoralsk! Nyhetsoverskrift: (gutt funnet i paradis, Jente får ødlagt liv pga prinsipper) Hva er så moralsk med det? Må si at jeg ikke er en ekspert på dette, men er fullstendig enig i dommen hun fikk tillslutt! 5192054[/snapback] bra skrevet ville nok sagt at bare at dette blir tatt opp i media er straff nok for henne.. hu vil nok ikke få det lett framover.. 5192126[/snapback] Å herregud, hun gikk selv ut i media, i håp om å få sympati. Så at hun selv gikk ut i media for å klage over at hun risikerte streng straff, og i tilllegg fikk mildere straff, er straff nok? 5192157[/snapback] Tror du hun like lett får jobb nå f eks? Selv om hun hadde vært uskyldig, ville hun fortsatt bli sett på som en pedofil av mange.. tror du det at hun selv gikk ut i media med dette for folk til å se på henne på en annen måte? forresten.. At hun selv gikk ut i media har ikke jeg lest noe om.. men det kan jo bare være noe jeg ikke fikk med meg! 5192187[/snapback] Som sagt har jeg lest det i et par papir-aviser for ikke lenge siden. Hun gikk frivillig ut i media og sa at hun ville få det jævlig i fengsel, fordi en med et utseende som henne, ville bli behandlet som et styke kjøtt i lag med mange store og sterke lesber. 5192206[/snapback] javel.. men du hadde ikke noe å si til de andre jeg skreiv?! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Til dere som synes lærerinnen ikke fortjener straff; POOPKIDS! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Begge likte å ha sex med hverandre. Og gutten får ingen straff for dette på noen måte, vil tippe det var ganske status å pule henne der hvor han bor. Hadde hvertfall vært det her hvor jeg bor Jenta der i mot, får hele livet ødelagt ved at dette kommer i aviser og slikt. Hun risikerte lang fengselsstraff, og har betalt masse penger i kausjon. Og nå må hun sture hjemme i flere år... Noen som ser poenget? 5192170[/snapback] Poenget er at hun kunne unngått det fint, siden hun visste om konsekvensene på forhånd. Ingen tvinget henne til å ha sex med en 14-åring. Om hun var så kåt, kunne hun funnet noen på sin egen alder. Det kan godt hende begge hadde lyst til det, men som voksen tenker man litt annerledes og tar litt mer ansvar enn en 14-åring. 5192196[/snapback] Ja hun kunne fint ha ungått det og derfor fikk hun også en ganske hard straff. Det er ikke selve straffen hun får nå som er det værste da! Sikkert sparket ifra jobb og stemplet som pedfil for resten av livet. Loven ble fulgt og hun fikk straff som "fortjent". Hvis de hadde fulgt bare etter konsekvensene til hva som skjedde med gutten, hadde henne nok fått en klapp på skulderen osv.. Men loven ble fulgt og hun ble staffet. Dog en mye mildere straff. 15år er bare sykt. 5192221[/snapback] 15 år er kanskje mer enn nok, men forhåpentligvis får det folk til å la være og tenke seg om enda en gang. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 15 år for det er da bare latterlig hvis det hadde gått igjennom! Må se litt på skadene, prinsipper, hvor medskyldig gutten car osv.. Hun fikk jo 3 års husarrest og 25 000 dolalr i kasjon, noe som holder i massevis mener jeg til det henne har gjort. 15 år begynner nesten å ligne mord. Hadde hun virkeligfortjent å sitte i fengsel i 15 år. Tror du ikke hun angrer like mye som det hun hadde gjort om hun "bare" ble busted, 25000 doaller i kasjon, 3 års hussarrest, 7års prøveløslatelse, og kludret til rullebladet? 15år mener jeg hadde vært totalt umoralsk! Nyhetsoverskrift: (gutt funnet i paradis, Jente får ødlagt liv pga prinsipper) Hva er så moralsk med det? Må si at jeg ikke er en ekspert på dette, men er fullstendig enig i dommen hun fikk tillslutt! 5192054[/snapback] bra skrevet ville nok sagt at bare at dette blir tatt opp i media er straff nok for henne.. hu vil nok ikke få det lett framover.. 5192126[/snapback] Å herregud, hun gikk selv ut i media, i håp om å få sympati. Så at hun selv gikk ut i media for å klage over at hun risikerte streng straff, og i tilllegg fikk mildere straff, er straff nok? 5192157[/snapback] Tror du hun like lett får jobb nå f eks? Selv om hun hadde vært uskyldig, ville hun fortsatt bli sett på som en pedofil av mange.. tror du det at hun selv gikk ut i media med dette for folk til å se på henne på en annen måte? forresten.. At hun selv gikk ut i media har ikke jeg lest noe om.. men det kan jo bare være noe jeg ikke fikk med meg! 5192187[/snapback] Som sagt har jeg lest det i et par papir-aviser for ikke lenge siden. Hun gikk frivillig ut i media og sa at hun ville få det jævlig i fengsel, fordi en med et utseende som henne, ville bli behandlet som et styke kjøtt i lag med mange store og sterke lesber. 5192206[/snapback] javel.. men du hadde ikke noe å si til de andre jeg skreiv?! 5192227[/snapback] Det at hun ikke har lett for å få jobb nå er da fullt og helt hennes egen feil. Hun tok selv initiativet til å bryte loven på det groveste, og bør ikke behandles med silkehansker av den grunn, men som en hvilken som helst annen pedo. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Til dere som synes lærerinnen ikke fortjener straff; POOPKIDS! 5192232[/snapback] Det der må være noe av det aller mest saklige jeg har sett i løpet av hele mitt liv. Endret 22. november 2005 av Koffert Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 15 år for det er da bare latterlig hvis det hadde gått igjennom! Må se litt på skadene, prinsipper, hvor medskyldig gutten car osv.. Hun fikk jo 3 års husarrest og 25 000 dolalr i kasjon, noe som holder i massevis mener jeg til det henne har gjort. 15 år begynner nesten å ligne mord. Hadde hun virkeligfortjent å sitte i fengsel i 15 år. Tror du ikke hun angrer like mye som det hun hadde gjort om hun "bare" ble busted, 25000 doaller i kasjon, 3 års hussarrest, 7års prøveløslatelse, og kludret til rullebladet? 15år mener jeg hadde vært totalt umoralsk! Nyhetsoverskrift: (gutt funnet i paradis, Jente får ødlagt liv pga prinsipper) Hva er så moralsk med det? Må si at jeg ikke er en ekspert på dette, men er fullstendig enig i dommen hun fikk tillslutt! 5192054[/snapback] bra skrevet ville nok sagt at bare at dette blir tatt opp i media er straff nok for henne.. hu vil nok ikke få det lett framover.. 5192126[/snapback] Å herregud, hun gikk selv ut i media, i håp om å få sympati. Så at hun selv gikk ut i media for å klage over at hun risikerte streng straff, og i tilllegg fikk mildere straff, er straff nok? 5192157[/snapback] Tror du hun like lett får jobb nå f eks? Selv om hun hadde vært uskyldig, ville hun fortsatt bli sett på som en pedofil av mange.. tror du det at hun selv gikk ut i media med dette for folk til å se på henne på en annen måte? forresten.. At hun selv gikk ut i media har ikke jeg lest noe om.. men det kan jo bare være noe jeg ikke fikk med meg! 5192187[/snapback] Som sagt har jeg lest det i et par papir-aviser for ikke lenge siden. Hun gikk frivillig ut i media og sa at hun ville få det jævlig i fengsel, fordi en med et utseende som henne, ville bli behandlet som et styke kjøtt i lag med mange store og sterke lesber. 5192206[/snapback] javel.. men du hadde ikke noe å si til de andre jeg skreiv?! 5192227[/snapback] Det at hun ikke har lett for å få jobb nå er da fullt og helt hennes egen feil. Hun tok selv initiativet til å bryte loven på det groveste, og bør ikke behandles med silkehansker av den grunn, men som en hvilken som helst annen pedo. 5192253[/snapback] Og du mener fullt ut at uansett hvor skadelig det hadde vært mot "offeret" så skal alle tømmes under samme kam? Nei det hadde vært urimelig at noen som tar på offeret med silkehansker og gjør bare godt bør behandles som de som torturerer sitt offer og ødelegger mange liv! Skjønner at dere mener at hun ikke skal tas med silkehansker og taes som en pedofil, men dette var på det milleste så hun fikk mildere straff. Hadde det vært nærmest vært snakk om tortur ville det vært mye verre og man kunne forventet en høyere straff. Hadde man fulgt loven rett etter hvordan den stod, ville det nok ikke vært noen rettvesen. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 15 år for det er da bare latterlig hvis det hadde gått igjennom! Må se litt på skadene, prinsipper, hvor medskyldig gutten car osv.. Hun fikk jo 3 års husarrest og 25 000 dolalr i kasjon, noe som holder i massevis mener jeg til det henne har gjort. 15 år begynner nesten å ligne mord. Hadde hun virkeligfortjent å sitte i fengsel i 15 år. Tror du ikke hun angrer like mye som det hun hadde gjort om hun "bare" ble busted, 25000 doaller i kasjon, 3 års hussarrest, 7års prøveløslatelse, og kludret til rullebladet? 15år mener jeg hadde vært totalt umoralsk! Nyhetsoverskrift: (gutt funnet i paradis, Jente får ødlagt liv pga prinsipper) Hva er så moralsk med det? Må si at jeg ikke er en ekspert på dette, men er fullstendig enig i dommen hun fikk tillslutt! 5192054[/snapback] bra skrevet ville nok sagt at bare at dette blir tatt opp i media er straff nok for henne.. hu vil nok ikke få det lett framover.. 5192126[/snapback] Å herregud, hun gikk selv ut i media, i håp om å få sympati. Så at hun selv gikk ut i media for å klage over at hun risikerte streng straff, og i tilllegg fikk mildere straff, er straff nok? 5192157[/snapback] Tror du hun like lett får jobb nå f eks? Selv om hun hadde vært uskyldig, ville hun fortsatt bli sett på som en pedofil av mange.. tror du det at hun selv gikk ut i media med dette for folk til å se på henne på en annen måte? forresten.. At hun selv gikk ut i media har ikke jeg lest noe om.. men det kan jo bare være noe jeg ikke fikk med meg! 5192187[/snapback] Som sagt har jeg lest det i et par papir-aviser for ikke lenge siden. Hun gikk frivillig ut i media og sa at hun ville få det jævlig i fengsel, fordi en med et utseende som henne, ville bli behandlet som et styke kjøtt i lag med mange store og sterke lesber. 5192206[/snapback] javel.. men du hadde ikke noe å si til de andre jeg skreiv?! 5192227[/snapback] Det at hun ikke har lett for å få jobb nå er da fullt og helt hennes egen feil. Hun tok selv initiativet til å bryte loven på det groveste, og bør ikke behandles med silkehansker av den grunn, men som en hvilken som helst annen pedo. 5192253[/snapback] Og du mener fullt ut at uansett hvor skadelig det hadde vært mot "offeret" så skal alle tømmes under samme kam? Nei det hadde vært urimelig at noen som tar på offeret med silkehansker og gjør bare godt bør behandles som de som torturerer sitt offer og ødelegger mange liv! Skjønner at dere mener at hun ikke skal tas med silkehansker og taes som en pedofil, men dette var på det milleste så hun fikk mildere straff. Hadde det vært nærmest vært snakk om tortur ville det vært mye verre og man kunne forventet en høyere straff. Hadde man fulgt loven rett etter hvordan den stod, ville det nok ikke vært noen rettvesen. 5192306[/snapback] Kanskje litt ekstrem-quoting, men. Det er nettopp derfor man har rettsvesen, for blandt annet å forhindre at folk forbryter seg på mindreårige. Man kan ikke dømme folk etter hvordan de ser ut, og hvor lykkelig eller ulykkelig offeret blir, men hvor grovt lovbruddet er. Det du mener oppfordrer til fjerning av rettvesenet. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Til dere som synes lærerinnen ikke fortjener straff; POOPKIDS! 5192232[/snapback] Skal bare understreke at jeg mener at hun bør få straff. Men jeg mener også at 14-åringen bør få en form for straff, heller ikke et klapp på skuldra og "takk, nå har vi fakket en til pedofil jævel". Foreldrene til 14-åringen synes vel bare synd på han, siden han ble "tvunget" til å ha sex med læreren. Nei, BEGGE var med på det, BEGGE fortjener en form for straff. De har jo hatt sex flere ganger, og 14-åringen er vel ikke så dum at han ikke visste hva han gjorde? Edit: Er enig i at utseendet er irrelevant for straffen. Endret 22. november 2005 av DevN Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Neida ikke slikt ment! Men synes MYE mer synd på de som faktisk tar skade av det, og at de som gjør slikt (grove overgrep, burde straffest hardt). Hadde egentlig ikke bryd meg om henne hadde fått gått fri. Men siden det da hadde blitt mer fritt frem for "små" overgrep og at hun ikke fikk noen skydfølesle og ville karnkje ha gjentatt "virksomheten" hennes, ville jeg nok ha gitt henne den straffen hu fortjener og det er den hun har fått nå. Edit: fjortenåringen var vell under straffegrensen, og kan vell ikke straffes så fert, men er nok litt enig med deg der, at begge fortjener straff. Men han var jo "egentlig" offeret i denne saken, selv om det er litt borti granskauen. Endret 22. november 2005 av andrull Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Til dere som synes lærerinnen ikke fortjener straff; POOPKIDS! 5192232[/snapback] Skal bare understreke at jeg mener at hun bør få straff. Men jeg mener også at 14-åringen bør få en form for straff, heller ikke et klapp på skuldra og "takk, nå har vi fakket en til pedofil jævel". Foreldrene til 14-åringen synes vel bare synd på han, siden han ble "tvunget" til å ha sex med læreren. Nei, BEGGE var med på det, BEGGE fortjener en form for straff. De har jo hatt sex flere ganger, og 14-åringen er vel ikke så dum at han ikke visste hva han gjorde? 5192371[/snapback] Nå er loven slik, og da hjelper det ikke hva du synes. Som sagt, begge visste også på forhånd hva som ville bli konsekvensene for det hvis de ble tatt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Som jeg skrev litt lenger opp... Straffen burde hovedsakelig gå utifra hvor mye skade som ble påført offeret. Og i dette tilfellet komm utseendet hennes henne til gode. Hadde det vært en gammel røy som hadde forført gutteungen, og han hadde bare gjort det for han var så sinnsykt kåt (ekke greit å være 14), hadde det vært en HELT annen sak.Da ville dette sansynligvis være noe som ville skade gutten i ettertider, og tviler på det ville gjøre ham populær i vennegjengen. Å kunne skryte av at du har pult din 23 år gamle lærer (hun var 23 år da det skjedde ja) er vel en helt annen sak, gutten får 10 respect-points av meg hvertfall Heh, ser du i det hele tatt hva du skriver? Du ser det nok, men tror ikke du vet egentlig hva du sier. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Nå er loven slik, og da hjelper det ikke hva du synes. Som sagt, begge visste også på forhånd hva som ville bli konsekvensene for det hvis de ble tatt. 5192394[/snapback] Nei, hjelper nok ikke. Men det er mitt synspunkt på saken, og det er vel det man har diskusjonsforumer til? For å nevne sitt synspunkt? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Nå er loven slik, og da hjelper det ikke hva du synes. Som sagt, begge visste også på forhånd hva som ville bli konsekvensene for det hvis de ble tatt. 5192394[/snapback] Nei, hjelper nok ikke. Men det er mitt synspunkt på saken, og det er vel det man har diskusjonsforumer til? For å nevne sitt synspunkt? 5192422[/snapback] Det er det, men det er en helt annen ting. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Til dere som synes lærerinnen ikke fortjener straff; POOPKIDS! 5192232[/snapback] Skal bare understreke at jeg mener at hun bør få straff. Men jeg mener også at 14-åringen bør få en form for straff, heller ikke et klapp på skuldra og "takk, nå har vi fakket en til pedofil jævel". Foreldrene til 14-åringen synes vel bare synd på han, siden han ble "tvunget" til å ha sex med læreren. Nei, BEGGE var med på det, BEGGE fortjener en form for straff. De har jo hatt sex flere ganger, og 14-åringen er vel ikke så dum at han ikke visste hva han gjorde? Edit: Er enig i at utseendet er irrelevant for straffen. 5192371[/snapback] bullshit.. Vi veit vel ikke om 14 åringen kommer til å angre på dette eller ikke.. dessuten har jeg aldri sett en lov mot å ha sex med eldre.. nei, det er en lov mot å ha sex med yngre (mindreårige).. altså har ikke gutten brutt noen lov, men damen.. Endret 22. november 2005 av anietsoj Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 bullshit.. Vi veit vel ikke om 14 åringen kommer til å angre på dette eller ikke.. dessuten har jeg aldri sett en lov om mot å ha sex med eldre.. nei, det er en lov mot å ha sex med yngre (mindreårige).. altså har ikke gutten brutt noen lov, men damen.. 5192454[/snapback] Og vi vet ikke om 25-åringen kommer til å angre på det eller ikke - jeg husker ikke om det sto noe om det i artiklene om saken. Men likevel, mitt innlegg handler ikke om hva loven sier om det, det handler om mitt synspunkt på saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå