Gå til innhold

Lærer slipper straff for elev-sex

Ksungam

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke folk hva PRINSIPPER er?!

5191936[/snapback]

Mener du å si at dette var feil? er jo forsåvidt enig, men syns det virker litt dumt at du sier det..

" 5 om dagen, 6 om natten. | Kommer du klokken 5 så har vi en time til 6? | Du store min, hvor stor er din? |"

5191979[/snapback]

Hva har det med saker å gjøre? Ja, jeg mener det var feil. Uansett om 14-åringen var med på det, så er det læreren som får det. Og det var hun helt sikkert klar over før hun gav seg ut på en som hun selv nesten er dobbelt så gammel som.

5192021[/snapback]

Har ikke sagt jeg ikke syntes det var galt.. men syntes det var litt rart at du mente dette, når du har masse sex-greier på profilen eller hva svarte jeg skal kalle det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

15 år for det er da bare latterlig hvis det hadde gått igjennom! Må se litt på skadene, prinsipper, hvor medskyldig gutten car osv..

Hun fikk jo 3 års husarrest og 25 000 dolalr i kasjon, noe som holder i massevis mener jeg til det henne har gjort. 15 år begynner nesten å ligne mord. Hadde hun virkeligfortjent å sitte i fengsel i 15 år. Tror du ikke hun angrer like mye som det hun hadde gjort om hun "bare" ble busted, 25000 doaller i kasjon, 3 års hussarrest, 7års prøveløslatelse, og kludret til rullebladet?

15år mener jeg hadde vært totalt umoralsk!

Nyhetsoverskrift:

(gutt funnet i paradis, Jente får ødlagt liv pga prinsipper) Hva er så moralsk med det?

Må si at jeg ikke er en ekspert på dette, men er fullstendig enig i dommen hun fikk tillslutt! :yes:

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Skjønner ikke folk hva PRINSIPPER er?!

5191936[/snapback]

Mener du å si at dette var feil? er jo forsåvidt enig, men syns det virker litt dumt at du sier det..

" 5 om dagen, 6 om natten. | Kommer du klokken 5 så har vi en time til 6? | Du store min, hvor stor er din? |"

5191979[/snapback]

Hva har det med saker å gjøre? Ja, jeg mener det var feil. Uansett om 14-åringen var med på det, så er det læreren som får det. Og det var hun helt sikkert klar over før hun gav seg ut på en som hun selv nesten er dobbelt så gammel som.

5192021[/snapback]

Har ikke sagt jeg ikke syntes det var galt.. men syntes det var litt rart at du mente dette, når du har masse sex-greier på profilen eller hva svarte jeg skal kalle det..

5192044[/snapback]

At jeg har "sex-greier" i signatur betyr da for faen ikke at jeg støtter pedofili. :ermm:

Lenke til kommentar

Eks: En unge løper ut i veien og blir påkjørt og drept av en sjåfør som tilogmed kjørte litt under fartsgrensa. Sjåføren får straff, selv om det ikke var hans feil overhodet. Slik er det for alle.

Og ZiroN: Kvinnen gjorde altså samfunnet en tjeneste? Hun gjorde ikke noe galt? Nei, å ha sex med mindreårig er jo ikke ulovlig når man er pen.

Lenke til kommentar
Loven kan altså bare oppheves, og vi bør ha en "jalla-domstol", som dømmer folk etter hvordan de ser ut, ikke hva slags forbrytelse de har gjort? Samfunnet ville gått fremover, ja. :rolleyes: Man må holde en standard, folk kan ikke slippe unna fordi de er penere enn andre.

5192034[/snapback]

Som jeg skrev litt lenger opp... Straffen burde hovedsakelig gå utifra hvor mye skade som ble påført offeret. Og i dette tilfellet komm utseendet hennes henne til gode. Hadde det vært en gammel røy som hadde forført gutteungen, og han hadde bare gjort det for han var så sinnsykt kåt (ekke greit å være 14), hadde det vært en HELT annen sak.

Da ville dette sansynligvis være noe som ville skade gutten i ettertider, og tviler på det ville gjøre ham populær i vennegjengen.

Å kunne skryte av at du har pult din 23 år gamle lærer (hun var 23 år da det skjedde ja) er vel en helt annen sak, gutten får 10 respect-points av meg hvertfall :thumbup:

Lenke til kommentar
15 år for det er da bare latterlig hvis det hadde gått igjennom! Må se litt på skadene, prinsipper, hvor medskyldig gutten car osv..

Hun fikk jo 3 års husarrest og 25 000 dolalr i kasjon, noe som holder i massevis mener jeg til det henne har gjort. 15 år begynner nesten å ligne mord. Hadde hun virkeligfortjent å sitte i fengsel i 15 år. Tror du ikke hun angrer like mye som det hun hadde gjort om hun "bare" ble busted, 25000 doaller i kasjon, 3 års hussarrest, 7års prøveløslatelse, og kludret til rullebladet?

5192054[/snapback]

Nå blir jo drap straffet med dødsstraff i USA noen ganger, da. Døden og 15 år i fengsel er ike helt det samme. Noen som vet hvor langt et fengselsår er i USA? I norge hadde kvinnen sluppet ut etter 7 år, siden et norsk fengselsår er 3/4 av et år, eller noe.

Lenke til kommentar
Og ZiroN: Kvinnen gjorde altså samfunnet en tjeneste? Hun gjorde ikke noe galt? Nei, å ha sex med mindreårig er jo ikke ulovlig når man er pen.

5192059[/snapback]

Slutt å finn på ting jeg aldri noensinne har sagt, det blir for dumt... Prøv å hold det saklig :roll:

Lenke til kommentar
Loven kan altså bare oppheves, og vi bør ha en "jalla-domstol", som dømmer folk etter hvordan de ser ut, ikke hva slags forbrytelse de har gjort? Samfunnet ville gått fremover, ja. :rolleyes: Man må holde en standard, folk kan ikke slippe unna fordi de er penere enn andre.

5192034[/snapback]

Som jeg skrev litt lenger opp... Straffen burde hovedsakelig gå utifra hvor mye skade som ble påført offeret. Og i dette tilfellet komm utseendet hennes henne til gode. Hadde det vært en gammel røy som hadde forført gutteungen, og han hadde bare gjort det for han var så sinnsykt kåt (ekke greit å være 14), hadde det vært en HELT annen sak.

Da ville dette sansynligvis være noe som ville skade gutten i ettertider, og tviler på det ville gjøre ham populær i vennegjengen.

Å kunne skryte av at du har pult din 23 år gamle lærer (hun var 23 år da det skjedde ja) er vel en helt annen sak, gutten får 10 respect-points av meg hvertfall :thumbup:

5192068[/snapback]

Ja, fyyy så kult det er å pule læreren! Du skal ikke komme med en oppfordring også?

:nei:

Lenke til kommentar

5192034[/snapback]

5192068[/snapback]

Hehe, må vell si meg litt enig i det ja! :p

10 points from me too! :w00t:

Blir litt feil å si at hu ble dømt etter hvor pen hun er. Det var ikke pga at hu var pen at hun fikk lavere straff, men at ungen ikke fikk påført noen skade som igjen kom av hun var pen.

Endret av andrull
Lenke til kommentar

5192059[/snapback]

Slutt å finn på ting jeg aldri noensinne har sagt, det blir for dumt... Prøv å hold det saklig :roll:

5192080[/snapback]

Du sa at kvinnen ga gutten en stund i paradis... Du sa indirekte at hun gjorde guttungen en tjeneste. At hun gir gutten status i vennegjengen har ingenting med hvor strang straff hun bør få.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært 14 -15 år og fått meg noe på en sånn flott dame hadde jeg vært stolt og skrøte litt. Kan tenke deg en pubertetskåt fjortenåring og får seg noe på en som alle i den klassen har siklet på siden de fikk hun som lærer, heh. Er ikke lenge siden jeg gikk på ungdomskolen, husker den nydelige gymlæreren vi hadde der. Nei huff, skulle ha vært meg :D

Men dog jeg tar poenget deres hvis det hadde vært tvang, men, ehmm tvilsomt!

Lenke til kommentar
For det første kan jo ikke en 14 åring komme i fengsel. For det andre tror jeg ikke at det var han som startet å flørte.. Har du noen gang i hele ditt liv tenkt på å flørte med læreren din?

5192018[/snapback]

Er klar over at 14-åringer ikke kan komme i fengsel, men straff betyr ikke nødvendigvis fengsel, eller hva?

Så lenge 14-åringen var med på det hele, så er det urettferdig at læreren skal ta all straffen. 14-åringen var jo tydeligvis klar over at det var ulovlig selv.

Så 14-åringen kan bare gå rundt og få med seg masse folk til sengs, og etterpå anmelde de?

Lenke til kommentar

5192034[/snapback]

5192068[/snapback]

Hehe, må vell si meg litt enig i det ja! :p

10 points from me too! :w00t:

Blir litt feil å si at hu ble dømt etter hvor pen hun er. Det var ikke pga at hu var pen at hun fikk lavere straff, men at ungen ikke fikk påført noen skade som igjen kom av hun var pen.

5192086[/snapback]

Hun fikk mildere straff fordi hun trodde hun lettere kunne bli utsatt for overgrep i fengselet... I hvert fall i følge en good old-fashion papiravis jeg leste her en dag.

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært 14 -15 år og fått meg noe på en sånn flott dame hadde jeg vært stolt og skrøte litt. Kan tenke deg en pubertetskåt fjortenåring og får seg noe på en som alle i den klassen har siklet på siden de fikk hun som lærer, heh. Er ikke lenge siden jeg gikk på ungdomskolen, husker den nydelige gymlæreren vi hadde der. Nei huff, skulle ha vært meg :D

Men dog jeg tar poenget deres hvis det hadde vært tvang, men, ehmm tvilsomt!

5192095[/snapback]

Det er faktisk mulig å finne seg noe på sin egen alder, selv ned i 14-årsalderen. Og bare for å si det, jeg hadde ikke vært stolt av å pule læreren min.

Lenke til kommentar

Nyhetsoverskrift:

(gutt funnet i paradis, Jente får ødlagt liv pga prinsipper) Hva er så moralsk med det?

Må si at jeg ikke er en ekspert på dette, men er fullstendig enig i dommen hun fikk tillslutt! :yes:

5192054[/snapback]

bra skrevet :thumbup: ville nok sagt at bare at dette blir tatt opp i media er straff nok for henne.. hu vil nok ikke få det lett framover..

Lenke til kommentar

Nyhetsoverskrift:

5192054[/snapback]

bra skrevet :thumbup: ville nok sagt at bare at dette blir tatt opp i media er straff nok for henne.. hu vil nok ikke få det lett framover..

5192126[/snapback]

Så, andrull, du mener at dommerne skal dømme etter hvordan de ser på saken og ikke ifølge loven?

Edit: leif

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar

Nyhetsoverskrift:

5192054[/snapback]

5192126[/snapback]

Å herregud, hun gikk selv ut i media, i håp om å få sympati. Så at hun selv gikk ut i media for å klage over at hun risikerte streng straff, og i tilllegg fikk mildere straff, er straff nok?

Lenke til kommentar

Begge likte å ha sex med hverandre. Og gutten får ingen straff for dette på noen måte, vil tippe det var ganske status å pule henne der hvor han bor. Hadde hvertfall vært det her hvor jeg bor ;) Jenta der i mot, får hele livet ødelagt ved at dette kommer i aviser og slikt. Hun risikerte lang fengselsstraff, og har betalt masse penger i kausjon. Og nå må hun sture hjemme i flere år...

Noen som ser poenget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...