Gå til innhold

Lærer slipper straff for elev-sex


Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest om denne saken før. Hun fikk mildere straff fordi en "slik pen kvinne som henne, vil ikke overleve fengelet".

Jeg synes dette er helt galt, dette er like mye pedofili som en mann på 60 år, som har sex med sin 8 år gamle niese. Kvinnen fortjener en like streng straff som enn hvilken som helst annen pedofil.

 

Wdit: Hun ble ikke frikjent, fikk mildere straff

Endret av Koffert
Lenke til kommentar
Har lest om denne saken før. Hun ble frikjent fordi en "slik pen kvinne som henne, vil ikke overleve fengelet".

Jeg synes dette er helt galt, dette er like mye pedofili som en mann på 60 år, som har sex med sin 8 år gamle niese. Kvinnen fortjener en like streng straff som enn hvilken som helst annen pedofil.

5191821[/snapback]

 

Må si meg sterkt uenig der, det du sier er helt klart mye verre. Det du nevner er en gammel gris som lurer sin uvitende niese. Dessuten ville dette vært utrolig vondt for henne, da hun er 8 år og jomfru.

 

I denne saken er det en gutt på 14 (mange som puler før de er 14), og en "jente" på 25, som er helt nydelig. Dessuten tviler jeg ikke et sekund på at gutten hadde noe som helst imot å ligge med henne, det dumme er at det er ulovlig... :nei::p

Lenke til kommentar
en "jente" på 25, som er helt nydelig.
Så du mener at jo penere man er, jo mildere straff fortjener man? Så hvis det hadde vært en 25 år gammel, kvisete lærer med trynet fullt av kviser, og en vekt på 130, hadde hun fortjent strengere straff?
mange som puler før de er 14
Nei.

 

Å straffe denne kninnen ville være av allmennpreventive hensyn, slik at andre lærere ikke skal bli inspirert. Dette med at gutten ikke hadde noe imot at hun knulla han, skal jeg ikke uttale meg om, siden jeg ikke har lest noen av hans kommentarer til saken.

 

Edit: Mangla to k-er.

Endret av Koffert
Lenke til kommentar

"Så du mener at jo penere man er, jo mildere straff fortjener man? Så hvis det hadde vært en 25 år gammel, kvisete lærer med trynet fullt av kviser, og en vekt på 130, hadde hun fortjent strengere straff?"

 

Du skjønner jo hva han mener.. Siden hun er så pen, så vil jo han ha sex med henne.. Hadde det vært ei dame som du beskrev over, ville jo alle skjønt at dette ikke var noe han gjorde frivillig.. Leste ikke noe om at dette var en voldtekt, men det er selvfølgelig ulovlig..

Endret av anietsoj
Lenke til kommentar
Skjønner ikke folk hva PRINSIPPER er?!

5191936[/snapback]

 

Joda, såklart var dette feil av henne. Men syns det er godt hun får en såpass mye mildere straff, hun hadde ikke fortjent 15 år i fengsel for å gi han gutten noen timer i paradis, selv om dette var helt galt av henne.

 

Edit: Leif :love:

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar
Skjønner ikke folk hva PRINSIPPER er?!

5191936[/snapback]

 

Joda, såklart var dette feil av henne. Men syns det er godt hun får en såpass mye mildere straff, hun hadde ikke fortjent 15 år i fengsel for å gi han gutten noen timer i paradis, selv om dette var helg galt av henne.

5191953[/snapback]

I Norge er det annerledes enn I USA. Her i landet kan man gjøre overgrep på mange barn før man kommer opp i 15 år. Det er bare sånn strafferammene er der borte. De er mye strengere. USA er jo faktisk et av de landene som har dødsstraff.

 

Men at noen skal slippe lettere unna pga utseende, der går grensen. Ærlig talt!

Lenke til kommentar
Enig Luzifer, man kan ikke gjøre unntak i hytt og pine, folk skal forholde seg til loven uansett. Sånn er det, likt for alle. Hvis du har sex med eleven din, får du ta konsekvensene, ikke gå ut i pressen og klage og hvine over at det er så fryktelig skummelt i fengselet.

5191972[/snapback]

 

"Likt for alle" blir bare helt dumt å si, det som burde telle mest er hvor mye skade som er påført offeret, i dette tilfelle er det så godt som ingenting. Såklart var det galt, men hun burde derfor også få en mild straff, og om hun skulle finne på noe slikt igjen måtte hun såklart få noe mye verre!

 

Ikke at jeg har mye peil på amerikanske kvinne fengsler, men en jente med det utseendet kunne lett få det jævlig sammen med hundrevis av kåte mannedamer :yucky:

Husarrest var en meget passende straff etter min mening...

Lenke til kommentar
Skjønner ikke folk hva PRINSIPPER er?!

5191936[/snapback]

 

Mener du å si at dette var feil? er jo forsåvidt enig, men syns det virker litt dumt at du sier det..

 

" 5 om dagen, 6 om natten. | Kommer du klokken 5 så har vi en time til 6? | Du store min, hvor stor er din? |"

5191979[/snapback]

Hva har det med saker å gjøre? Ja, jeg mener det var feil. Uansett om 14-åringen var med på det, så er det læreren som får det. Og det var hun helt sikkert klar over før hun gav seg ut på en som hun selv nesten er dobbelt så gammel som.

Lenke til kommentar
Enig Luzifer, man kan ikke gjøre unntak i hytt og pine, folk skal forholde seg til loven uansett. Sånn er det, likt for alle. Hvis du har sex med eleven din, får du ta konsekvensene, ikke gå ut i pressen og klage og hvine over at det er så fryktelig skummelt i fengselet.

5191972[/snapback]

 

"Likt for alle" blir bare helt dumt å si, det som burde telle mest er hvor mye skade som er påført offeret, i dette tilfelle er det så godt som ingenting. Såklart var det galt, men hun burde derfor også få en mild straff, og om hun skulle finne på noe slikt igjen måtte hun såklart få noe mye verre!

 

Ikke at jeg har mye peil på amerikanske kvinne fengsler, men en jente med det utseendet kunne lett få det jævlig sammen med hundrevis av kåte mannedamer :yucky:

Husarrest var en meget passende straff etter min mening...

5192009[/snapback]

Og hvem kan hun gi skylden for at hun havner der då? Hun kan bare takke seg selv, når hun umulig ikke kan ha visst hva konsekvensene var!

Lenke til kommentar
Loven kan altså bare oppheves, og vi bør ha en "jalla-domstol", som dømmer folk etter hvordan de ser ut, ikke hva slags forbrytelse de har gjort? Samfunnet ville gått fremover, ja. :rolleyes: Man må holde en standard, folk kan ikke slippe unna fordi de er penere enn andre.

5192034[/snapback]

Bra noen skjønner hvorfor vi har lover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...