Hotel Papa Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Heisann! I morra har jeg 5t norsk skrivedag aka tentamen... Vi har fått vite at vi høyst sannsynlig skal skrive noe i stil med en artikkel! Så jeg tenkte at siden vi ikke får lov til å ha med stikkords ark så ville jeg pugge noe kvelden før sånn at jeg husket det og evt kunne skrive en artikkel om det! Så er det meg da, jeg som ikke har så mange ideer i hode fra før.. neeeida jeg klarer ikke å bestemme meg Så derfor lurte jeg på om det er noen her som vet om noe morsomt å skrive om? Har skrevet om hobbyene mine fra før dårlig taktikk det der ass (data, airsoft) Så jeg HÅÅÅPER at det er noen her inne som vet om noe enkelt, noe som er lett å skrive om har noen ideer? Hadde blitt veldig takknemlig! -hans petter- Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ork les til skrivedag, ta heller å kos deg foran tv'en nå. Men pass på du komm TIDLIG i seng, og at du får i deg en god frokost, så skal det nok gå bra Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Synes ikke du bør tenke på å få nok søvn. Hvis du ligger i senga og vrir og vender deg, og tenker at hvis ikke du sovner nå, går det til helvete. Da kan jeg garantere at du ikke får sove. Jeg har hatt det sånn noen tentamener nå, og selv om jeg ikke får noe særlig søvn, går det alltid veldig bra. Ikke bekymre deg for mye, det går bra. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 jajaja... søvn gir jeg langt faen i! jeg sovner likevell etter Deadliest catch som går på discovery i kveld Men jeg trenger en emne!! det jeg spurte om:P noe som er lett å huske og som er lett å skrive om!! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 - Hva du mener om nynorsk (ikke spesielt lurt å mislike det, hvis læreren har nynorsk som hovedmål) - Ungdommen i dag vs. ungdommen før i tiden - Vold i hverdagen (eller kanskje, blir man påvirket av dataspill?) - Hva ler vi av i dag/Hva er det akseptabelt å le av? - Kroppsfiksering, er det greit å operere seg, for å se bedre ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå