Blomsterkvast Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 HEi! Jeg har tenkt å oppgradere mitt system og valget ligger mellom følgende : AMD Athlon 64 3700+ 2.2GHz Socket 939, 1MB, BOXED m/vifte eller AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2GHz Socket 939 2MB, BOXED m/vifte. Så jeg lurte på om det egentlig er vert å bruke så mye mer penger for en X2 prosessor? Jeg bruker pc'en mest til spill og noen programmer.... Så jeg lurte på om det er noe vits i å kjøpe X2 allerede? siden jeg har hørt at det ikkke er så menge programmer og spill som støtter X2 (har faktisk ikke hørt om noen)... Så om det da er bedre å kjøpe 3700+ nå og eventuellt kjøpe X2 nermere påske neste år da den forhåpentligvis har sunket i pris ? Håper på gode og utfyllende svar... Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hei. Dersom du ikke bruker tung multitasking så kommer du bedre av med en 3700+. Denne kan du klokke ganske høyt og vil få sammen eller bedre ytelse enn en 4400+ i spill. Tror nemlig en 3700 kan klokke høyere enn de fleste 4400+. Lenke til kommentar
Blomsterkvast Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 ok.... takker for svaret.... Da blir det nok 3700+ ... og da blir det nok 2 gb med ram og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå