rmacvest Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hei Fikk oppgradert linja fra 1024/128 til 3100/448 hos bluecom via telenor sentral. men så begynner morroa, sitter å spiller online så ramler plusdelig ut linja, ser på modemet og ingen lys på dsl linja( betyr ingen kontakt med en dsl sentral)(sitter på en speedstram 5100 modem leid av bluecom),så fikk jeg høre av noen kammerater at noen gamle modemer ikke takler over 2 mb linje, sjekket siden til modemleveratøren og fikk opp at største hastighet var 25 mb inn og 5 mb ut. det er sansynelig nyere modeller. men det jeg lurte på var er det noen andre som har hatt slike problemeer med bluecom eller andre og hva var feil?? var det modemet? hilsen rune Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Antagelig for dårlig linje for den nye hastigheten. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hadde samme problemet jeg også, hadde også samme modemet. Jeg ringte bare til bluecom og så fikk jeg et nytt modem og siden det har linja fungert perfekt. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hva slags modem er dette ? Kan bli et problem for flere dette, nå som Telenor skal øke hastigheten og de andre skal følge etter. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg fikk et Topcom Xplorer 871B. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå