XanderX Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Når jeg starter windows så etter noen minuter får jeg blåskjerm og pc restarter, blåskjermen er bare der i noen sekunder ,men d står noe slik DRIVER_ IRQR_NOT_LESS_OR_EQUAL og når jeg går inn på enhetsbehandling så er d ingenting der. alt er borte Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Hvis du har to minnebrikker prøv å start opp med bare den ene. Har det bare kommet sånn plutselig ? Endret 22. november 2005 av Pels Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 ja det kom sånn plutselig. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Det hjalp ikke Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 kanskje finner du noen forklaring i kontrollpanelet " hendelses liste i adminstrative verktøy " her er microsoft sin side angående dette problemet: http://support.microsoft.com/?kbid=314063&sd=RMVP lykke til Lenke til kommentar
abze Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 ble foreslått memtest86 av noen når jeg hadde problem med blåskjerm (bsod)! inst winxp på nytt jeg, og det forsvant ... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hadde selv den feilmeldingen... det endte med at jeg kjørte memtest86 komplett.no kundeservice anbefalte å gjøre det.... den oppdaga feil.. fikk ny RAM gratis i posten og alt funka fint... MEN en dårlig driver kan også få opp dette... med andre ord.. em.. driveren får det til å se ut som om det er RAM.. har du installert noen nye drivere i det siste? Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 ja,men det er de samme driverne som jeg har installert før,tok å formater igjen og da gikk det helt bort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå