Pluggen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 e hamre: Det innlegget der var bare sprøyt om ikke bevis framlegges i form av politirapport eller lignende.. Det var forsåvidt innlegget til Hondaen også, men det skjønte jo alle vel? Sykkelen vrenger seg nok ikke i 210, men ok.. Lenke til kommentar
jamopp Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Fin sykkel ja. Hadde også planer om lett, men fant ut at det blei altfor dyrt for meg hvertfall. 5220158[/snapback] hmm.....ikkje kjøp kåpesykkel.. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 e hamre: Det innlegget der var bare sprøyt om ikke bevis framlegges i form av politirapport eller lignende.. Det var forsåvidt innlegget til Hondaen også, men det skjønte jo alle vel? Sykkelen vrenger seg nok ikke i 210, men ok.. 5262603[/snapback] Sa heller ikkje at eg mente det var sant, men viste et utdrag ifra Bike.no Tviler egentlig på det sjølv og, siden han ikkje har trim cdi og eksosventilstyring. Om det blir til at eg eller en kompis blodtrimmer NSR, så skal eg få faktaene på bordet Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Har nå 3/4 FP sykkel, og har hatt 155 km/t og skal klare en del mer. Har og testa speedoet opp imot GPS, og det er ikke mer enn 3 feil i en hastighet på 100 km/t. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Herre, jeg kunne jo seff tatt lett lappen, og kjøpt meg en KTM eller en RS elr NSR ( NSR haha ) Men iallefall, det er 2år, og lappen koster 15000kr, det er like mye som jeg antagelig kommer til og gi på mopeden til en tulling som ikke kan skru. Moped/lett er oppskrytt ! og NSR går ikkenoe såpass bra at det er verdt 30k. Mange som kjøer forbi lett med MT5 og andre mopeder da.. Men en kamerat har en KTM 125, den går bra .. Full effekt.. Lenke til kommentar
Strangeway Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 En del her som har litt urealistiske mål med mopedene sine, ja. Eller lett-motorsyklene sine.. Det går ut på det samme i mine øyne. Skulle riktignok ønske jeg hadde det samme utvalget da jeg var 16 Det er uansett galskap å kjøre i 150+ med slike skranglegreier. Ikke mestrer dere det heller om noe uforutsett skulle skje. Om dere krasjer eller mister kontrollen i en sving, så er dere døde. Skal ikke rare svingen til før en siger ut mot veiskulderen hvis en holder (for) høy hastighet. Når jeg drev med trimming av moped, så drevet jeg den slik at den gikk maks 70-75. Men da var akselerasjonen sånn noenlunde grei og den dro greit opp bakkene. Mye kjekkere med aks enn fart. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Alså, en Honda NSR er lage for å ha 30hk +/-. Min sin har ca 28hk, og det er ikke for mye. Har hatt 155km/t på den, og kunne hatt mer, og den farta bremser jeg fort opp, og jeg kan holde en gjennom svinger, svinger som er ok til den farten vel og merke.. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Nsr har to typer sylindere. Den ene gir 31 hk og den andre gir 24hk (tror jeg). Forskjellen ligger i portingen (høyere spyleporter). Den som kommer til norge har kun maks 24 hk. Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Når dere blodtrimmer disse syklene, oppgraderer dere demperene også eller? Hadde i min glade ungdom en ny RS125 -98 modell, og peisa du inn i brå svinger i litt stor fart så kunne den begynne å oppføre seg rart. Denne var orginal så farten vi snakker om var 115-125 km/t. Hadde jeg hatt 210 så tror jeg bakdemperen hadde komt gjennom setet.. Den gangen så kostet forresten full kasko for denne ca 3500,- med en egenandel på 1500,- Lenke til kommentar
Strangeway Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Det er ikke mange svinger i Norge som er OK for 155 km/t. Motorveiene er dimensjonert for ca. 120 km/t. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Det er ikke mange svinger i Norge som er OK for 155 km/t. Motorveiene er dimensjonert for ca. 120 km/t. 5843212[/snapback] Saken er at en kan kjøre, mer enn bare rett forrover i den farta. Lenke til kommentar
Zombane Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Vet at det e vansklig å forstå at en 125 ccm kan gå så jævlig fort med hjelp av trim... men i så fall en kompis av meg hadde en aprilia rs 125 som hadde effektanleg og 180 sylinder den fikk han opp i 180 km/t med eh bakpå i liten nedoverbakke i tunnel. og da er aksen sykt bra også .. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Vits å bumpe denne 4 mnd gamle tråden? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Vet at det e vansklig å forstå at en 125 ccm kan gå så jævlig fort med hjelp av trim...men i så fall en kompis av meg hadde en aprilia rs 125 som hadde effektanleg og 180 sylinder den fikk han opp i 180 km/t med eh bakpå i liten nedoverbakke i tunnel. og da er aksen sykt bra også .. 6457404[/snapback] Kan jeg ALDRI forstå, siden det ikke finnest 180cc sylinder til RS. Dessuten, 180cc er Malossi som lager.. Og de er så elendige at til og med min NSR som ikke har trykt ut maks av 125cc engang holder dem ! 160cc derimot finnest til begge sykler, og Mito.. FP RS går 170 ca, og min "nesten" FP NSR har jeg hatt i 165 på flata. Lenke til kommentar
Joooy Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 En kamerat av meg hadde en sånn sykkel, han fikk et uheldig møte med en fjellvegg der han mista halve tåa. På grunn av dette kaller vi han "*****9 and a half toe" Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 En fulleffekt NSR, som da har 34 HK skal gjøre 170 km/t + / - etter hva jeg har hørt. Vet ikke om dette stemmer, men kan godt være, siden min orginale NSR gjør 130 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Snakker dere ekte fart eller oppskrytt speedometer-fart nå? Folk her inne som snakker om lett-sykkel som gikk i 237: :!: Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Hmm.. med 34hk er det jo teknisk sett ikke lett sykkel lenger.. mellomtung har vel en grense på 34 hk?? Moped: +/- 2,5Hk / 1,5 kw (er ikke helt sikker på denne) Lett MC: 11kw / ca 15 hk max Mellomtung: 34 hk Tung: ubegrenset?? EDIT: lista Endret 21. juli 2006 av Sweet Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hmm.. med 34hk er det jo teknisk sett ikke lett sykkel lenger.. mellomtung har vel en grense på 34 hk?? Moped: +/- 2,5Hk / 1,5 kw (er ikke helt sikker på denne) Lett MC: 11kw / ca 15 hk max Mellomtung: 34 hk Tung: ubegrenset?? EDIT: lista 6533545[/snapback] Jeg lurer også på om tung er ubegrenset?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg