Pluggen Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Ja jeg kan jo bruke mobilen når jeg ligger i den hastigheten Jeg har ikke prøvd det. Jeg har ikke porta sylinderen... Men jeg skal nok klare å no oppimot 205. Hvis jeg er dum nok til å dra den så langt på turtelleren... 5233479[/snapback] Var det ikke 210 da? Lett.. Porta toppen, eller hona sylinderen ? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Venter spent på bilde som beviser dette..... :!: Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Teip fast mobil/kamera og start og film... dette må sees for å troe's Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Tror dere virkelig at jeg i det minste vurderer å gjøre dette? 1. Det er vinter 2. Politi 3. Montere mobil?!?! Dropp det. Hondaen, bytt drev på sykkelen din og kjør i en nedover bakke, du skal nok klare mer enn det! Når det er snakk om toppfart så er det maksimal fart ikke sant, og jeg vet at jeg skal klare 210 hvis jeg presser den nok (forutsatt at jeg har dreva den for fart). Til dere andre som sier at det ikke er vits å trimme enn lett, gå å legg deg! 15hk er IKKENO! "Jaaa, men man klarer jo å kjøre i fartsgrensa - trenger jo ikke mer enn det!" Når man trimmer enn sykkel så er det i hovedsak aksen man vil ha! Aner dere hvor deilig det er å vite at du har en sykkel som går helt hinsides bra i forhold til blodtrimma mopeder? Dra på bakhjulet ved gasspådrag i 2.gir? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Tror dere virkelig at jeg i det minste vurderer å gjøre dette?1. Det er vinter 2. Politi 3. Montere mobil?!?! Dropp det. Hondaen, bytt drev på sykkelen din og kjør i en nedover bakke, du skal nok klare mer enn det! Når det er snakk om toppfart så er det maksimal fart ikke sant, og jeg vet at jeg skal klare 210 hvis jeg presser den nok (forutsatt at jeg har dreva den for fart). Til dere andre som sier at det ikke er vits å trimme enn lett, gå å legg deg! 15hk er IKKENO! "Jaaa, men man klarer jo å kjøre i fartsgrensa - trenger jo ikke mer enn det!" Når man trimmer enn sykkel så er det i hovedsak aksen man vil ha! Aner dere hvor deilig det er å vite at du har en sykkel som går helt hinsides bra i forhold til blodtrimma mopeder? Dra på bakhjulet ved gasspådrag i 2.gir? 5235446[/snapback] enig der ass, skal trimme min jeg og, driter i at folk sier at det bare er teit osv. trimming av lett er bare rått.. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Teite folk synest at det er teit De fleste trimmer, og de gjør vell de me tung sykkel og!? Vist ikkje so sitter de med 34hk om eg har forstått rett. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Teite folk synest at det er teit De fleste trimmer, og de gjør vell de me tung sykkel og!? Vist ikkje so sitter de med 34hk om eg har forstått rett. 5236619[/snapback] Nemlig!! Tror vi er litt forskjellige der, noen kjøper sykkel å trimmer får å få så mye fart og spenning ut av det, mens andre kjøper det bare får å kose seg på veien i 80km/t liksom.. Selv kjøper jeg lett og trimmer den pga. at jeg vil ha fart og spenning.. Skal uansett kjøpe meg en rå R-sykkel når jeg blir stor så.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 34hk er sperra på mellomtung sykkel... Lenke til kommentar
Kristian_K Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) For det første finnes det ingen original 125 som yter 50 hk, for det andre en ny TZR koster 29.900 ny uten jubileums prisen ikke 37.000. Pluggen: Hva faen skal han hone sylinderen for? man honer en sylinder fordi den er slitt, og porta toppen? hvor er det slike utslipps/inntaks hull på en topp? Det heter å plane toppen. Magenuss: en NSR i 210 km/t ja, snakker om lang bratt bakke, med vind og kjøttkaker til middag. Selv om jeg tviler på at du klarer noe mye over 180km/t med den hjemmemekken din. En kompis av meg som snakka om en blo trimma NSR som gikk rundt 180km/t og den hadde 180 sylinder osv. Dette forumet burde stengt av alle former for motor tråder, dere prater bare piss hele gjengen. Endret 2. desember 2005 av Kristian_K Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Kan jo hende han mente det.. Sto jo noe om at han ikke hadde porta sylinderen, så tenkte da på ovennevnte fakta... Jeg har plana toppen på bilen min, men hører noen prater om porting (vil tro dette er det samme) Velkommen til forumet her, så får du heller se om det er noe mer å klage på, eller komme med noe konstruktivt Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 For det første finnes det ingen original 125 som yter 50 hk, for det andre en ny TZR koster 29.900 ny uten jubileums prisen ikke 37.000. Pluggen: Hva faen skal han hone sylinderen for? man honer en sylinder fordi den er slitt, og porta toppen? hvor er det slike utslipps/inntaks hull på en topp? Det heter å plane toppen. Magenuss: en NSR i 210 km/t ja, snakker om lang bratt bakke, med vind og kjøttkaker til middag. Selv om jeg tviler på at du klarer noe mye over 180km/t med den hjemmemekken din. En kompis av meg som snakka om en blo trimma NSR som gikk rundt 180km/t og den hadde 180 sylinder osv. Dette forumet burde stengt av alle former for motor tråder, dere prater bare piss hele gjengen. 5243466[/snapback] snakk om en aprillia rs her nå da, ikke NSR Lenke til kommentar
Kristian_K Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Jaja, så ikke det med det samme. Det var jo et topic om en NSR så tenkte at det handla om en NSR men nei. Men RS'n din, selv om den har 123 motor og ikke 122. så tviler jeg fortsatt på at du klarer 200 med litt sånn heimsnekra trim desverre. Hvis du har hatt 200km/t på speedometeret ditt kan du trekke fra 10-20km/t så får du det riktige Porting og planing er ikke det samme desverre. Porting = Du sliper opp noen få mm på inntakene/utslippsventilene i sylinderen slik at den får inne mere av alt og slipper ut mere av alt slik sykkelen går bedre. Planing = At pusser toppen og hva du får ut av det vet jeg faktisk ikke, høyere komp? Endret 2. desember 2005 av Kristian_K Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Ja, da får du høyere komp Merka ganske stor forskjell, om det er mest innbilt eller ikke, kan jeg ikke svare på, men forskjell var det Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 hallo gutter! lurer på NSR her:http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=6362170 er den verdt det? det er litt rust, på sida, men det fikser han sa han for 1000 lapp mer! Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Stikk på aprilia.7kt.net/forum og snakk med folka der, så får du nok en del på deg... er flere der som har kjørt i 200 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Som da vil si at det er maaange med feilstilt speedometer eller stor trang til å overdrive skrytinga litt i meste laget... Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 jeg har egentlig stolt så mye på andre som sier 210 på en NSR, da vrenger hele sykkelen seg! maks 160-180 har blitt gjort på en NSR, tro meg, jeg kjenner masse folk som jobber i honda igjen av dem har klart det så høyt, da må du ha bra aks og 1 L bensin i tanken. ikke minst fjernet kåpa og plassert på carbon kåpe.. før du for dette til. og hvor mange i norge klarer og finne en carbon-kåpe til NSR,a? 180 gutter, det er nok og skryte med! Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Utdrag fra Bike.no : Effektanlegg(Arrow),større dyse i forgasser(170)-(orginalforgasseren er stor nok til std.syl.),Powerfilter,Boyesen reeds,Denso Iridiumplugg(IW27),fullsyntetisk 2t olje og mindre bakdrev(-3t) gir 170-190km/t. Burde holde for en amatør. Selv kjørte eg med 190ccm sylindersats,37mm forgasser,Jollymoto potte,VForce3-innsug og fartsvindtrykksatt luftfilterboks med 237km/t som bevis på. Bare spør lensmannen her. :-( Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 237 km/t..wow! men dessverre totalt urealistisk. Samme er 200 km/t. Ikke noe bevis har dere å komme med heller, så slike påstander er ikke verd noe som helst... Motorsykkelen min går i 498 km/t, helt sant! Hør bare: 1900ccm sylindersats,370mm forgasser,Jollymoto potter,VForce30-innsug og fartsvindtrykksatt superluftfilterboks ! :D Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) e hamre: Det innlegget der var bare sprøyt om ikke bevis framlegges i form av politirapport eller lignende.. Det var forsåvidt innlegget til Hondaen også, men det skjønte jo alle vel? Sykkelen vrenger seg nok ikke i 210, men ok.. Edit: Hondaen sin gikk fortere.. Så deg nok ja Endret 7. desember 2005 av Pluggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg