Jakob Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hei, har et slikt kort man stikker inn i automaten på meny, hvor man får igjen det man har kjøpt kortet til, i dette tilfellet et kontantkort... Bare lurer på hvor lang tidsfristen er på å bruke disse kortene? Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 om det er vensafe du mener så er det vel 24t. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Vensafe kjører 24 t ja ;p Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 på ica er det 48 timer, mener dette også er vensafe Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hvorfor brukte du det ikke med engang ? Jeg kan ikke se hvordan de kan ha lov til å sette en tidsfrist på det uten å informere om det. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Utrolig tåpelig at de setter tidsfrist på det... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 48 timers frist på ICA her i byen også. Riktignok med en plakat som informerer om det. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Utrolig tåpelig at de setter tidsfrist på det... 5199613[/snapback] Tja, det hindrer tyveriene ekstremt vil jeg tro. Sett at du stjeler 500 kort til maskina. Da TIPPER jeg noen begynner å reagere om du skal kjøpe 500 20-pakninger innen 24 timer.. Klart du kan bytte butikk, men det begrenser seg. Hadde det ikke vært noe begrensning, så kunne man bare tatt et i ny og ne når man trengte det uten å vekke oppmerksomhet. Og jeg ser ikke det negative i det. Automaten står i butikken, så man får man brukt den når butikken er åpen. Og når man kjøper et slikt kort, så er det for å ha røyk, men isteden for å få 20-pakningen direkte, så må man veksle inn et kort. Endret 24. november 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Sett at du stjeler 500 kort til maskina. Da TIPPER jeg noen begynner å reagere om du skal kjøpe 500 20-pakninger innen 24 timer.. Kortene aktiveres når de kjøpes.. Så ser det ikke lett å stjele sånn ;P Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Står på min butikk, kortene er ikke gratis, og de må aktiveres før bruk...Så ikke stjel dem.... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvorfor brukte du det ikke med engang ?Jeg kan ikke se hvordan de kan ha lov til å sette en tidsfrist på det uten å informere om det. Det står da plakater som informerer om hvor lang tidsfrist det er på kortene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå