bokhylle Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hei.. Jeg skal sende en e-post til kommunen nå og spørre om å leie et lokale i kommunen som skal brukes til et LAN party i 2 netter. Men jeg er ikke helt sikker på hva som skal stå... Noen som kan gi tips som hva jeg skal skrive på mailen Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Uansett hva du skriver, bør du bygge opp brevet etter formelt-brev-malen. Da får det hele en profesjonell tøtsj som hever din seriøsitet mange hakk. Siden er på dansk, men regner med at du forstår oppbygningen. Brevet bør si noe om: Dato Hvor mange personer skal komme Inntekter Vakter osv Lykke til med skrivingen! Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Hei! Vi er noen ungdommer som gjerne vil arrangere et data party/LAN party er i Hof. Et data party er når noen tar med seg maskinene sine som vi kobler sammen, spiller og har det gøy. Vi har vel tenkt at det skal komme sånn rundt 30-50stk. Det vil sannsynligvis vare i 2 netter (En helg). Men så er det jo det at vi trenger et lokale til dette ”data partyet”. Så vi lurte jo på om v kunne leie/låne et lokale et sted i Hof. Vi har funnet noen mulige lokaler som kan være fine å bruke vis vi får tillatelse: Kantinen på Hof skole, Klubbhuset, Hof hallen eller Menighetshuset? Så hvilket av disse kan vi få bruke? Og vis vi kan bruke kantinen, får vi bruke nettet til skolen da? Er denne godkjent? Hva kan jeg rette på? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Sjekk rettskriving. Brevet var heller ikke bygget opp etter den fantastiske malen, og det stod ingen informasjon om vakter/inntekter. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Kan også være lurt å først ta kontakt med de mulige lokalene dere kommer på, slik at kommunen slipper å gjøre det. Og siden du sier kantine, regner jeg medat det er VGS, og da er det fylket som styrer Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Det er kantine på en ungdomsskole Edit: Vi har til å med fått sponsor! D-link og komplett.no Endret 23. november 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
gather Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hei! Vi er noen ungdommer som gjerne vil arrangere et data party/LAN party er i Hof. Et data party er når noen tar med seg maskinene sine som vi kobler sammen, spiller og har det gøy. Vi har vel tenkt at det skal komme sånn rundt 30-50stk. Det vil sannsynligvis vare i 2 netter (En helg). Men så er det jo det at vi trenger et lokale til dette ”data partyet”. Så vi lurte jo på om v kunne leie/låne et lokale et sted i Hof. Vi har funnet noen mulige lokaler som kan være fine å bruke vis vi får tillatelse: Kantinen på Hof skole, Klubbhuset, Hof hallen eller Menighetshuset? Så hvilket av disse kan vi få bruke? Og vis vi kan bruke kantinen, får vi bruke nettet til skolen da? Er denne godkjent? Hva kan jeg rette på? 5192522[/snapback] Begynn ikke en formell mail med hei! dette virker utrolig useriøst. Ellers dropp smsspråket.. Det heter dataparty i ett ord, ikke vis vi men hvis vi osv. Det er kantine på en ungdomsskole Edit: Vi har til å med fått sponsor! D-link og komplett.no 5197232[/snapback] Vi har til og med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå