Thombr86 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Har en PC her som sliter på en del spill, og har nå endelig funnet feilen.. Spillene støtter ikke dual core.. Men de bruker begge kjernene som std. og om jeg slår "Angi affinitet" på kun 1 kjerne, så virker alt utmerket... Er det noen måte å få spill/programmer jeg starter opp manuellt til å kjøre på kun 1 kjerne? XP Pro er OS Gammel tråd nedenfor Les alt før dere kommer til en forklaring... Har en PC her som er fylt med følgende: AMD A64 X2 3800+ 2GB RAM MSI K8N Neo4-fi MSI 7800GT og 400W F/S PSU Testet med nyt skjermkort og minne, gikk ned såppas på skjermkort, at PSU ikke er problemet... Problemet er følgende: Ved spilling, så blir maskina helt klikk etter ca. 30min. I NFS:U2, så hakker bildet, nesten som at HW ikke følger med, dette gjelder i alle oppløsninger. I CS1.6, så skjer det aller snodigste... Spillet går raskere og raskere, nesten som at det ligger cheats inne, men det gjør det ikke... Trolig er CPU eller hovedkort skadet, men lurer på om noen av dere har hatt samme problemet før og har løst det. Endret 28. november 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg har ikke vært borti dette. Men du kan prøve diagnoseprogrammer fra Ultimate Boot CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå