ZanZel Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hvis jeg skal kjøpte meg en fem eller åtte porters GBit switch fra en eller annen webshop.. er det noe spes jeg bør tenke på ? antar at det ikke er så stor forskjell på dem! Men det jeg egentlig lurer på er hvis du kobler til alle brukerne og de drar full duplex 1gbit opp og ned.. da må jo den interne kablingen i switchen takle hastigheter opp mot 16Gbit.. forutsatt at det er en 8-porter vi prater om.. klarer alle 8-porters switcher det da? det står ikke noe som jeg har funnet om maksimum intern overførsel noen steder.. så om noen har noen fine svar på det hadde jeg blitt glad! Mvh ZanZel Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Du må sjekke backplane kapasitet på switchen, ta en titt på data ark osv. Vi bruker ZyXEL switcher og alle deres gigabit switcher står det har backplane som er stort nok i forhold til antal porter. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) http://www.3com.com/products/en_US/detail....thtype=purchase Står i produktbeskrivelsen at det er "Eight non-blocking, autosensing 10/100/1000 ports", dvs. at den skal ha nok båndbredde til at alle portene kan være i bruk samtidig. Står dog ikke hvor mye intern båndbredde det er.. lurer på hvorfor de ikke vil skrive det. Endret 22. desember 2005 av Zerd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå