Howard Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 ATI har lansert en All-in-Wonder-versjon av Radeon X1800 XL, som blant annet betyr at kortene leveres med TV-tuner og fjernkontroll. Les mer Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg har alltid og er til dels fortsatt en svoren ATI-mann. Alt av kritikk og vonde ord preller av meg. Men nå begynner til og med jeg å bli litt lei av alle papirlanseringene. Det er nesten så jeg håper HW.no ikke gidder å kjøre forsideoppslag før det i alle fall finnes noe i prisguiden og som har noe annet enn 'ukjent' på lagerstatus. Takke meg til mitt gamle AGP-kort som får gjøre jobben til ting har roet seg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 ja, blir som om nvidia skal papirlansere geforce 8 nå... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Voldsomt med lanseringer fra ATi for tida Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Anandtech Disse har testa korte, ganske bra! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 er ikke så mye mere å si om disse papirlanseringene Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Liker egentlig all-in-wonder-dealen, de kunne kanskje kuttet litt ned på 3d-ytelsen men, og fått ned prisen litt.... AtW Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 jippi, da kommer kortet kanskje i butikken til jeg skal ha sommerferie ati har vært flotte på papiret med lite aktiv i real life de seneste månedene. nei takke meg til x800xl kortet. får kjøre seg en stund til ja Lenke til kommentar
G Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Sikkert fint produkt, men tror prisen blir litt avskrekkende. Hva er det jeg leser i artikkelen, har den SCART overgang eller noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå