PureChaos Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Gleder meg til denne. Noen idè om ca når den ferdigstilles? Og blir det gratis eller koster det penger? Og da noen tanker på eventuell pris? 5469717[/snapback] Mod'en vil så klart bli gratis! Vi er ikke helt sikre på når den nøyaktig er ferdig enda. Men hold øynene åpne, en spillbar demo kan være nærmere enn man tror! 5478105[/snapback] Høres bra ut dette, gleder meg Lenke til kommentar
Zigma Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg og en kompis jobber for tiden med en HL2 mod vi er veldig entusiastiske om. Kunne foresten trenge litt ekstra hjelp, så hvis du har noen egenskaper som kan brukes, så er du velkommen til å dele de med oss. 5190665[/snapback] Heisan Dete høres jo rå kult ut....... Hva skjer'a? noen fremgang har dere noen ofisiell webside? Jeg programmerer lit C++ (Visual C++ v7.1) jeg hjelper gjerne til med noe. _________________ www.zigma-dev.com Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Går det ann å velge side med satanistene? Høres ut som en veldig morsom mod, dette. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Fancy, kunne godt tenkt meg å lære mod-making selv, aner desverre ikke hvor jeg skal starte! Noen ide som når denne modden er ferdig? Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Lenge siden det er blitt gitt noen lyd om denne modden nå, og det beklager vi. Grunnet at vi har kun en mapper på dette prosjektet, som også har flere prosjekter ved siden av dette, så går det ikke alltid like fort framover som vi gjerne skulle likt at det kunne gjort. Men ikke gi opp håpet! Denne modden vil se dagens lys, men kanskje ikke så fort som man skulle håpet på. Så ikke mist tålmodigheten helt enda, vi har ikke glemt den! Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Fine greier, skal bli morsomt å spille denne.. Lenke til kommentar
slash Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Fancy, kunne godt tenkt meg å lære mod-making selv, aner desverre ikke hvor jeg skal starte! 5648895[/snapback] Du kan jo starte med å registrere deg i forumene hos www.spillmodding.no Lenke til kommentar
Tornado Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Høres ut som et "NEDLAST MED EN GANG!" -spill! Stå på!! Må HA! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Fancy, kunne godt tenkt meg å lære mod-making selv, aner desverre ikke hvor jeg skal starte! Noen ide som når denne modden er ferdig? 5648895[/snapback] Mye som må læres da, om du skal lage et MOD som har nye komponenter som våpen, textures etc krever det kunnskap innenfor programmering, texture, modelering, level designing og scripting. Beste option er å lære seg 1 ting, fortsette på det og holde seg til det. Og til dere som lurer på priser etc for mods. Husk at alle mods skal være gratis, uansett. De som utvikler moddene har ikke lov å ta seg betalt for det siden de teknisk sett ikke eier noe av det som de selger, men bruker noe som andre allerede har laget og "tweaker" det. Alle mods skal være gratis når det kommer fra tredje parts designere Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Dette høres jo genialt ut:D, skjedd noe nytt siden sist? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det at modder er gratis ser ut til å falle litt bort, se på day of defeat feks.. Pluss en god del andre modder som valve har bestemt seg å ta betalt for.. Skikkelig stygg utvikling det der.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 DoD regnes mer som stand alone samt at det er Valve som står bak det, og de har lov til å ta seg betalt for de spillene de selv gir ut på sitt eget system. Men jeg snakker om communityet, hobbymakerne som lager mods. Om du ser noen sider som tar seg betalt for et mod er det bare å raportere til Valve eller selskapet som eier spillet det moddes for, for det er ikke lov. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 DoD starta jo som ein gratis mod frå communityen då... Så det er sikkert det discostu meiner Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Nahahahahais! Edit: Man må kunne lage utseende selv før spillet begynner da! Endret 1. april 2006 av Larzemannen Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 CS startet og som mod CS er da fortsatt mod... Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hmm.. dette høres ut som et utrolig krevende prosjekt.. har dere laget noen skisser og konsept tegninger? Hadde likt å se noe av det. Skal dere redesigne alle våpen, modeller og texture? Jeg jobber for tiden på en 3D animasjon, har derfor litt for lite tid til å kunne begynne å hjelpe til på et prosjekt som dette.. men det hadde vært morro. Mest fordi det er 3D modelering og spilldesign jeg ønsker å drive med når jeg snart er ferdig utdannet. Håper virkelig dere får det til og at dere ikke legger det på hyllen om dere møter litt utfordringer, for det kommer det garantert til å bli etterhvert. Men som sagt.. begynn å lag skisser og konsept tegninger så vi har noe vi kan gi kritikk på. Og lykke til Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 hvor langt har dere kommet? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 CS startet og som mod CS er da fortsatt mod... 6026177[/snapback] Klassifiserer CS mer som "stand alone" enn et mod. Du får kjøpt det separat uten Half-Life og kan spille det selv om du ikke har Half-Life. CS som mod var avhengi at du eide og hadde Half-Life, det trenges ikke nå lengere. Så derfor klassifiserer jeg det som stand alone game istede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg