Potetfar Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 [iC,29/11-2005 : 13:24]Tja, hva skal en si? Har dere tenkt å faktisk fullføre denne modden?Tror dere ikke at det blir litt vel mye personangrep og "rasisme"? 5224745[/snapback] Vi har tenkt å fullføre den, ja. Den som blir støtet av slikt får bare la være å spille den, så enkelt er det. 5228310[/snapback] Liker tankegangen din! Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Denne moden gleder jeg meg til Lenke til kommentar
Aurora Borealis Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Høres fitt artig ut! :!: Skulle gjerne hørt at dette blei en HL1 mod istedet da... Er Source hater bare grafikk ingen gameplay ingen haxxing gjennom vegger... - Mens counter-strike 1.6 derimot... Endret 28. desember 2005 av Aurora Borealis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Høres fitt artig ut! :!: Skulle gjerne hørt at dette blei en HL1 mod istedet da... Er Source hater bare grafikk ingen gameplay ingen haxxing gjennom vegger... - Mens counter-strike 1.6 derimot... 5347150[/snapback] Dette er opp til de som lager modden og bestemme. Husk: Smaken er som baken! I tillegg, alle er forskjellige, noen liker best 1.6 mens andre liker best CS:S... Men, nok OT. Dette hørtes jo bra ut, jeg fikk HL 2 i dag, så når denne er ferdig (om den blir ), så skal den inn på PCen min! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Den der skal eg ha! Keep up the good work! Endret 8. januar 2006 av jalla`n Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Mener dere Bård Tufte Johansen? Er dere klar over at han er kristen? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Ja, det er akkurat derfor. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Dere sier dere kan trenge folk, tja. Kanskje. Er level designer så kan nok sikkert spytte inn litt hjelp om det trenges. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Høres fitt artig ut! :!: Skulle gjerne hørt at dette blei en HL1 mod istedet da... Er Source hater bare grafikk ingen gameplay ingen haxxing gjennom vegger... - Mens counter-strike 1.6 derimot... 5347150[/snapback] Source-motoren er et visuelt mesterverk. Forøvrig bestemmes gameplay i liten grad av motoren... Endret 15. januar 2006 av superseven Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Høres veldig moro ut! Dere må holde oss oppdaterte! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Høres fitt artig ut! :!: Skulle gjerne hørt at dette blei en HL1 mod istedet da... Er Source hater bare grafikk ingen gameplay ingen haxxing gjennom vegger... - Mens counter-strike 1.6 derimot... 5347150[/snapback] Source = Motor spillet kjører på Er ingen spill som heter "Source" så hvordan det kan ha dårlig gameplay vet jaggu ikke jeg. Om du med "Haxxing" mener å skyte gjennom tjukke vegger av rent stål med en handgun så heter det "realisme". Source kommer også med en niftig lite "tool" for level designere som begrenser kuler å gå gjennom vegger. Source hater på det grunnlaget. Jaja. Rare grunnlag dog. Doom 3 kan være et ensformig og kjedelig spill, men det vil ikke med andre ord si at D3 engien er noe dritt. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Source hater på det grunnlaget. Jaja. Rare grunnlag dog. Doom 3 kan være et ensformig og kjedelig spill, men det vil ikke med andre ord si at D3 engien er noe dritt. 5445064[/snapback] Carmack's motorer er imponerende, hadde de vært så dårlige som enkelte CS-fjortisser hevder, hadde det ikke vært fullt av utviklere som kjøpte dem Alle ID-software-spill er ensformige, Doom 3 er av den grunn ikke noe unntak. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Noe nytt på denne fronten? Det hørtes utrolig fett ut Hvis dere trenger noen stemmer eller annen lyd så hjelper jeg villig, koding har jeg null peil på. Endret 20. januar 2006 av anners Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Gleder meg til denne. Noen idè om ca når den ferdigstilles? Og blir det gratis eller koster det penger? Og da noen tanker på eventuell pris? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Det er en modifikasjon av et spill som noen andre har laget, derfor, kan ikke de som lager mod'en ta betalt. Eller noe sånt. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Høres ut som en mod for KillerX! Stå på gutter,gleder meg til denne! Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Gleder meg til denne. Noen idè om ca når den ferdigstilles? Og blir det gratis eller koster det penger? Og da noen tanker på eventuell pris? 5469717[/snapback] Mod'en vil så klart bli gratis! Vi er ikke helt sikre på når den nøyaktig er ferdig enda. Men hold øynene åpne, en spillbar demo kan være nærmere enn man tror! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Håper modden blir bra, husk å lage cooperative-støtte til den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg