Vrengtpolvott Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg og en kompis jobber for tiden med en HL2 mod vi er veldig entusiastiske om. Den er satt i tiden da Combine regjerer, og alle byene har hver sin administrator, i vår mod foregår det i Norge, hvor administratoren for den byen er ingen ringere enn Kjell Magne Bondevik! Spilleren har nettopp ankommet byen, og bor i ei lita leilighet i sentrum, da en fra Jehovas Vitne kommer og banker på døra og spør "Skal De være interessert i et kristen-blad?", du trekker opp hagla og skyter fyren ned trappa han kom fra i en rå slow-mo sekvens med fet Fear Factory musikk. Her begynner første oppdraget. Grunnen til at det er Jehovas Vitner med er at det er en undergrunnskrig mellom JV og satanister i byen, og ettersom historien går fremover blir du slengt midt i det, og begge partene blir å hate deg like mye, du er som en liten bombe som bare venter på å eksplodere og bli gal og gå amok i byen. Grunnen til krigen mellom JV og satanistene er at Kjell Magne er administrator, noe de kristne er veldig glade for, mens de satanistiske er mindre glade, så de satanistiske i byen prøver å få styrtet Kjell Magne, for å bytte han ut med deres leder, nemlig Bård Tufte,mens de kristne prøver å opprettholde makta til Kjell Magne i byen. Denne modden er veldig mye inspirert av Postal 2, som bare går på glad vold, og rævva humor og historie. Den er oppdragsbasert, så hver gang ett oppdrag har blitt gjort, begynner neste, men det er ingenting som hindrer deg i å utforske byen under oppdrag, og muligens finne noen side oppdrag underveis. Alle skal prate norsk, siden det utspiller seg i Norge. Har en del oppdrag allerede klart, samt slutten på modden. Kommentarer? Kunne foresten trenge litt ekstra hjelp, så hvis du har noen egenskaper som kan brukes, så er du velkommen til å dele de med oss. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Høres skikkelig gøy ut det der. Lenke til kommentar
Berntsen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 med fet Fear Factory musikk. Dette likte jeg. Machine Debaser, noen? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 men det er ingenting som hindrer deg i å utforske byen under oppdrag Annet enn shitload med loding og sources begrensninger av størrelse på brettene Men, erm, dette høres jo egentlig ut som en humoristisk versjon av Half-Life 2. Men kunne være litt morsomt å se. Og nå som Kjell er arbeidsledig så sier han vel ikke nei takk til å hoste stemmen til sin egen rollefigur Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 virka litt useriøst men ellers bra Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Selvsagt er det en useriøs mod, noensinne spilt Postal2? Ikke noe er mindre seriøst enn det spillet, men fy faen så sykt flott det er! Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 med fet Fear Factory musikk. Dette likte jeg. Machine Debaser, noen? 5190834[/snapback] Vi tenkte på 540.000 Degrees Fahrenheit på introsekvensen, så får vi se hva vi kommer på gjennom resten av modden. Jeg er da den andre personen som er med på å lage modden. Vrengtpolvott står for leveldesignen, mens jeg er idèutvikler. Vi vet ikke når modden er ferdig eller når det kommer en spillbar demo. Alt vi vet er at det kommer til å bli sykt bra. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Bruk heller no Grimfist, Darkthrone eller Hypocrisy dere =P Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 dette høres bra ut! gleder meg =D Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Bruk heller no Grimfist, Darkthrone eller Hypocrisy dere =P 5197030[/snapback] Nei? (14 tegn....) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Bruk heller no Grimfist, Darkthrone eller Hypocrisy dere =P 5197030[/snapback] Nei. Vi bruker Fear Factory. Endret 23. november 2005 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Dette høres utrolig kult ut, men jeg håper ikke du glemmer Black Mesa: Source i mellomtida? Uansett er det ikke tvil i det hele tatt om at jeg skal skaffe meg begge to så fort som fy når de er gitt ut! Når regner dere med dere er ferdige? Ingen dato enda, eller...? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Nei, vi aner ikke, BMS tar jo mesteparten av tida jeg har til mapping, og siden jeg er eneste mapperen på dette prosjektet kommer det nok ikke ut før utpå nyåret. Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 fire måneder ville jeg gjettet på-... kommer jo an på hvor mange missions dere skulle hatt Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) tøff mod. morsom historie. Endret 27. november 2005 av vegis Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Tja, hva skal en si? Har dere tenkt å faktisk fullføre denne modden? Tror dere ikke at det blir litt vel mye personangrep og "rasisme"? Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Tja, hva skal en si? Har dere tenkt å faktisk fullføre denne modden?Tror dere ikke at det blir litt vel mye personangrep og "rasisme"? 5224745[/snapback] Vi har tenkt å fullføre den, ja. Den som blir støtet av slikt får bare la være å spille den, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Akkurat, blir man ikke støtet av Postal 2 blir man hvertfall ikke støtet av denne. Endret 30. november 2005 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Najz.. var bare å prøve å huske pw til steam da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg