Joachim_F Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ubisoft har endelig kommet med litt konkret informasjon om Splinter Cell 4. Les mer Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg gleder meg til dette spillet! Lurer på hva den utrolige nye tingen som skal forandre hele spillet er... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 fedt!! SCCT er knall.. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 For å si det mildt....SYKT ASS Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 miljøene vil visstnok se mer realistisk ut enn de vi har sett i den kjente Metal Gear Solid 4-traileren. Tja, det gjenstår å se. Men allikevel er dette veldig gode nyheter, og jeg glder meg allerede.. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 En av de bedre spillene jeg har spilt (SCCT) kvalitet på de fleste punkter. Gleder meg til den nye, regner med at man møter den nye badassen som motstander Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Synes det er tøft at de tørr å gjøre en så stor forandring i spillet. Det er slike ting som gjør at jeg kjøper det Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Åh, gleder meg til å få mer info om den nye greia de har kommet på! :-) Det blir spennende å se screens også. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Flott at dei prøver ut nye ting. Får håpe at dette spelet kan leve opp til det tidlegare spel har levert. Det var ein liten skrivefeil i artikkelen: eller da dem ut om de skulle oppdage oss Rekner med at det skal vere "ta". Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Men seriøst, dette kan bli et skikkelig bra spill. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Dette virker lovende Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Tøft! Og det hørtes spennende ut med den nye forandringen av gameplayet! Når kommer forresten SC filmen? Er det egentlig noen filmer ute nå som går ut på sniking i skyggene og utføre oppdrag? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Syns Splinter Cell serien bare blir bedre og bedre. Chaos Theory var et av årets beste titler syns jeg. Godt å høre at de jobber med nye gameplayelementer og at de enda ikke vil si hva de går ut på (godt tegn). Ser fram til å lede Sam Fisher gjennom nok et begivenrikt spill. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Det var ein liten skrivefeil i artikkelen:eller da dem ut om de skulle oppdage oss Rekner med at det skal vere "ta". 5191374[/snapback] Takk, dette er nå rettet opp. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 miljøene vil visstnok se mer realistisk ut enn de vi har sett i den kjente Metal Gear Solid 4-traileren. Tja, det gjenstår å se. Men allikevel er dette veldig gode nyheter, og jeg glder meg allerede.. 5191024[/snapback] hehe må si jeg lo litt av den uttalelsen jeg også. Tror det er mange som er litt sure på PS3 om dagen selv om det ikke engang har blitt lansert. Tull og tøys at Splinter Cell 4 som kan portes på PS2 og PC får BEDRE grafikk enn MGS4 på PS3 . Til og med en PC greier ikke å gjenskape PS3 sin kraft. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Nei og nei. Sam Fisher satt i fengsel? Dette blir for dumt. Nei, finn heller på en ny historie med en ny helt/skurk enn å lage en fullstendig ulogisk vri på ein serie som allerede har blitt trukket alt for langt. Ingen historie bør få mer enn én oppfølger, og selv det er vanligvis for mye. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Nei og nei. Sam Fisher satt i fengsel? Dette blir for dumt. Nei, finn heller på en ny historie med en ny helt/skurk enn å lage en fullstendig ulogisk vri på ein serie som allerede har blitt trukket alt for langt. 5195822[/snapback] Ulogisk vri? Tror nok du bør heller vente til å spille det før du setter den konklusjonen. Tror dette kan bli en veldig interessant historie om den gjøres riktig. Selv om det er litt klisjeaktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Nei og nei. Sam Fisher satt i fengsel? Dette blir for dumt. Nei, finn heller på en ny historie med en ny helt/skurk enn å lage en fullstendig ulogisk vri på ein serie som allerede har blitt trukket alt for langt. 5195822[/snapback] Ulogisk vri? Tror nok du bør heller vente til å spille det før du setter den konklusjonen. Tror dette kan bli en veldig interessant historie om den gjøres riktig. Selv om det er litt klisjeaktig. 5196015[/snapback] I tillegg er folk vante til den småfrekke, kule og muskuløse typen Sam Fisher. For meg virker det logisk at det er Sam Fisher dette omhandler, siden han kan alle de movene, o.l.! Dette ser ut til å bli en meget morsom tvist på serien, noe som selger meget bra...(tror jeg da) Lenke til kommentar
tåa Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Vel, jeg synes det er ulogisk at Sam Fisher - superagenten som har reddet verden utallige ganger tidligere - skal settes i fengsel, eller i det hele tatt finne på å gjøre noe som kan få han satt i fengsel. For ikke å snakke om at vi har hørt det før. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Dette blir som forventet. Bare bedre og bedre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg