Gå til innhold

problemer med åpning av abbonement hos tele 2


Anbefalte innlegg

Jeg fikk stengt abbonomentet mitt på grunn av problemer, med nettbank. I går ringte min mor Tele2 for å få det åpnet igjen, siden regningen var betalt. Hun ringte meg etterpå og sa at det var gjort. men jeg kan faktisk ikke ringe eller sende sms nå, heller. Så ringer jeg de i dag. og får beskjed om at den fortsatt er låst. Hvordan skal jeg kunne stole på at de åpner den i dag?

Endret av Martink700i
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg hadde faktisk et lite morsomt problem med Viasat i går.

 

Midt i Simpsons ble skjermen svart. "Hva fa**" tenkte eg høyt...

 

En telefon til viasat så fikk eg beskjed om at eg ikke hadde betalt den siste fakturaen. Selv om eg stod på mitt, og forklarte det med en hyggelig tone, at alt var betalt, så var de like sta og nektet å tro meg. Selv om eg sendte over kvittering med en gang, som viste at den ble betalt 2 uker før første forfall. Eg fikk beskjed om at eg var nødt til å fakse inn kvitteringen. Og da kunne det ta opp til ei uke før eg fikk bilde igjen.

 

Ringte dem i dag igjen, noe hissigere, og forklarte situasjonen igjen(at de hadde rotet med fakturaen)... da fikk eg ei hyggelig dame som låste opp kortet med en gang, beklagte situasjonen, og ba meg hyggelig om å fakse/sende/maile kvitteringen så snart eg kunne.

 

Så det kan jo være ditt problem også, forskjell på kundebehandlerene :p

Lenke til kommentar

Som jeg skrev over var det problemer med nettbanken, jeg hadde betalt regningen trodde jeg, men da jeg fikk purringen tenkte jeg sikkert at det var noe feil, det har skjedd før. Så fant jeg ut når mobilen ble stengt at den ikke var gått igjennom av en eller annen grunn. Abbonementet er åpnet igjen nå. Men synes det er merkelig at de sier til min mor at det er åpnet og så har de ikke gjort det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...