Martink700i Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Jeg fikk stengt abbonomentet mitt på grunn av problemer, med nettbank. I går ringte min mor Tele2 for å få det åpnet igjen, siden regningen var betalt. Hun ringte meg etterpå og sa at det var gjort. men jeg kan faktisk ikke ringe eller sende sms nå, heller. Så ringer jeg de i dag. og får beskjed om at den fortsatt er låst. Hvordan skal jeg kunne stole på at de åpner den i dag? Endret 22. november 2005 av Martink700i Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ble regningen betalt eller ikke betalt? Dersom du har fått purring, og ikke betalt, blir så klart abn stengt. Dersom regningen er betalt, men de fortsatt har stengt abn skal du så klart få det åpnet igjen. Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Regningen er betalt, og min mor fikk beskjed at det var åpnet i går, når hun snakket med dem i telefonen. Men da jeg ringte de i dag, fikk jeg beskjed om at det ikke var åpnet, men de skulle gjøre det hvis min mor ringte. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Dersom den nettopp er betalt, kan det gå noen dager før systemet fanger opp denne. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Tar en stund fra en regning blir betalt til pengene kommer inn og det vises hos Tele2. Klart de ikke tar kunden på ordet når regning og purring ikke er betalt! Moralen blir vel: betal regningen i tide :-) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Eg hadde faktisk et lite morsomt problem med Viasat i går. Midt i Simpsons ble skjermen svart. "Hva fa**" tenkte eg høyt... En telefon til viasat så fikk eg beskjed om at eg ikke hadde betalt den siste fakturaen. Selv om eg stod på mitt, og forklarte det med en hyggelig tone, at alt var betalt, så var de like sta og nektet å tro meg. Selv om eg sendte over kvittering med en gang, som viste at den ble betalt 2 uker før første forfall. Eg fikk beskjed om at eg var nødt til å fakse inn kvitteringen. Og da kunne det ta opp til ei uke før eg fikk bilde igjen. Ringte dem i dag igjen, noe hissigere, og forklarte situasjonen igjen(at de hadde rotet med fakturaen)... da fikk eg ei hyggelig dame som låste opp kortet med en gang, beklagte situasjonen, og ba meg hyggelig om å fakse/sende/maile kvitteringen så snart eg kunne. Så det kan jo være ditt problem også, forskjell på kundebehandlerene Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Som jeg skrev over var det problemer med nettbanken, jeg hadde betalt regningen trodde jeg, men da jeg fikk purringen tenkte jeg sikkert at det var noe feil, det har skjedd før. Så fant jeg ut når mobilen ble stengt at den ikke var gått igjennom av en eller annen grunn. Abbonementet er åpnet igjen nå. Men synes det er merkelig at de sier til min mor at det er åpnet og så har de ikke gjort det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Sannsynligvis så har de sagt at de har satt igang åpning, eller "nå blir det åpnet" eller sånt. Det kan ta litt tid fra man sier det til det faktisk skjer. Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Han skal kunne bruke telefonen sin igjen nå, så ringte jeg igjen i dag og da sa de at den var stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå