trondtrond Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 les dette her! gamefaqs som de flste vet åpnet butikkene for xbox 360 i Nord-Amerika i natt. en hel haug med folk fikk ikke maskinene sine! håper det ikke blir sånn i Norge ass! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Når folk er så dumme å ikke forhåndsbestiller så kan dem ikke regne med at det holder til alle... Men ser at endel har fått defekte maskiner, får ikke håpe det blir et stort problem. Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Når folk er så dumme å ikke forhåndsbestiller så kan dem ikke regne med at det holder til alle... Men ser at endel har fått defekte maskiner, får ikke håpe det blir et stort problem. 5190607[/snapback] det vil alltid være eksemplarer med feil, hvor mange timer har ikke xboxen fått på seg totalt nå? den er vel inne i den største "testen" noensinne..ser ut til å funke greit dette her, ref div forum.. Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 amerikanere klager jo litt vel mye og da synes jeg.. alt mulig er feil! tror den europeiske( ihvertfall den norske) launchen går mer smertefritt! er ikke fullt så stor interesse her heldigvis! Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Duh, lever dere i bokser? De har jo sagt siden sommeren at det kommer til å bli shortage av xbox'er på launch day. Om man har forhåndsbestilt eller ikke har jo ikke mye å si hvis utsalgsstedene får 10% av konsollene de skulle ha hatt. Det snakkes om at hele greia er en konspirasjon for å skape etterspørsel. Tror norske butikker får 20 pakker hver 2. desember, 6 core og 14 premium. Nå vet ikke jeg hvor mange av dere som skal ha, men synes ikke det ser ut som scenarioet skal bli annerledes her. -TwiiK Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Duh, lever dere i bokser? De har jo sagt siden sommeren at det kommer til å bli shortage av xbox'er på launch day. Om man har forhåndsbestilt eller ikke har jo ikke mye å si hvis utsalgsstedene får 10% av konsollene de skulle ha hatt. Det snakkes om at hele greia er en konspirasjon for å skape etterspørsel. Tror norske butikker får 20 pakker hver 2. desember, 6 core og 14 premium. Nå vet ikke jeg hvor mange av dere som skal ha, men synes ikke det ser ut som scenarioet skal bli annerledes her. -TwiiK 5190858[/snapback] jasså? så det du mener her er at alle butikker i Norge får samme antall boxer? det betviler jeg sterkt! men allikevel, så et innlegg på et amerikansk forumn som sa at det var et par butikker som hadde fått 3core og bare 5 premium. og det var i en gamestop-butikk i en by større enn Oslo! så.. men jeg tror det eneste vi kan gjøre er å vente til 2. desember å se! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 heh.. utrolig mange tåpelig innlegg på amerikanske forum da... Skjeller ut MS for de ikke har flere XBOX'er i butikkene, som om de holder igjen noen med vilje... Faktum er at det er vanskelig å produsere 3 millioner konsoller på kort tid. De kunne ventet til april med å lansere og hatt 15 millioner konsoller, men hadde det vært noe bedre? Neppe... Tåpelig å hisse seg opp over bagateller spør du meg! (forvirrende få amerikanere som spør meg...) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg tror saken blir helt anderledes her i Norge. Litt mere oversikt over hvor mange dem får inn osv i butikkene. Men jeg tar ingen sjangse selv om jeg har forhåndsbestilt og skal i følge EB Games være garantert en maskin den 2 desember. Jeg kommer til å være der med en gang dem åpner dørene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Har lest litt gjennom diverse Amerikanske forum nå, og hvorfor har det seg slik at de med minst intelligens alltid roper høyest? "BILL GATES U SUCK!11 I DIDDNT GET IT FUCK YO!" etc. Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Har lest litt gjennom diverse Amerikanske forum nå, og hvorfor har det seg slik at de med minst intelligens alltid roper høyest?"BILL GATES U SUCK!11 I DIDDNT GET IT FUCK YO!" etc. 5191178[/snapback] kune ikke vært mer enig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 http://cgi.ebay.com/Xbox-360-Premium-2-GAM...1QQcmdZViewItem Jeg sier faen meg ikke mer, jeg håper det er noen som legger inn køddebud. $5600 for en 360 er nedsnødd. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Jeg sjekka med en lokal EB Games sjappe i New Jersey i lunsjen - de hadde faatt 14 360'er og hadde 100 forhaandsbestillinger. De fleste butikkene hadde store postere og advarsler paa websidene om at det ikke var noe aa hente om det ikke var forhaandsbestilt. De stoerste tullingene faar altid mest oppmerksomhet, uansett media... Det er ei spill maskin, ikke angrep paa personvern eller pressefrihet, noe de samme skrikerungene sikkert ikke hadde brydd seg fingern om fordi de er opptatt med Kameo eller PG3 :-) - Per Christian Endret 22. november 2005 av Flippo Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Det er mykje folk skal klage over fordi dei ikkje får ting samme sekund det kjem ut. Og eg tvilar på at samlebandet til Microsoft går stort fortare ved å banne med store bokstavar på internett Dyrt er det òg. Om eit par månader, muligens når PS3 er ute har prisen gått ned og fleire spel har sett dagens lys på markedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Tror det vil gå en god stund før 360en faller i pris, gitt. Men uansett så er det billigere å vente, enn å betale over $5000 på eBay Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Sånne idioter finnes det nok av overalt i verden... Solgte bl.a. konsertbilletter før, og opplevde ikke sjelden å få passet påskrevet fordi jeg var utsolgt til den og den konserten... Det artige er at de som er verst på dette (egentlig stort sett alene om det også for den saks skyld) er middelaldrende kvinnfolk... Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Har lest litt gjennom diverse Amerikanske forum nå, og hvorfor har det seg slik at de med minst intelligens alltid roper høyest?"BILL GATES U SUCK!11 I DIDDNT GET IT FUCK YO!" etc. 5191178[/snapback] lol, skrevet litt for fort også kan det se ut som! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 http://cgi.ebay.com/Xbox-360-Premium-2-GAM...1QQcmdZViewItemJeg sier faen meg ikke mer, jeg håper det er noen som legger inn køddebud. $5600 for en 360 er nedsnødd. 5191843[/snapback] Hihi, den auksjonen ble kansellert ja Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hm.. Hva får jeg for min 360 på qxl i løpet av denne helgen da tror dere?? Legge ut bare på skøy, med minstepris 10000, se hva som skjer.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Det snakkes om at hele greia er en konspirasjon for å skape etterspørsel. 5190858[/snapback] Microsoft og konspirasjon-pissnakk, det var noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå