King Saul Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hei! Jeg holder på å lage et CMPS (Content Managing and Portal System) til bruk på hjemmesider. Det går under kodenavnet WebNuke. Vitsen med dette systemet, og grunnen til at jeg sitter og sliter med det, er at hvis du vil lage en side, men ikke vil ha masse html-dokumenter som flyter, kan du bruke dette! Det organiserer brukere, nyhetsartikler, og bilder. Det har også ranger på artiklene. Det er laget i php, og krever i skrivende stund en rimelig oppdatert php-server, fordi jeg tror at alle servere kommer til å være sånn når det lanseres. Det krever: * PHP 5.0.x eller mer * MySQL 4.0.4 eller mer (gjerne MySQL 5 ) Det bruker den forbedrede MySQL-tilkoblingen, mysqli. Skal legge til MySQL-støtte hvis det ønskes Systemet er ganske enkelt å endre så det passer deg, det har skin-støtte, men du må kunne html/css. Fordel å kunne litt php. Kommer tilbake med mer info senere! MVH, Knut p.s Kommenter det gjerne på min epost, [email protected] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 WebNuke ble jo lansert i 1998 og er forløperen til PHP-Nuke. Trenger jo ikke finne opp kruttet på nytt... Lenke til kommentar
King Saul Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Au. Da må jeg finne på et annet navn, hvis noen andre har funnet navnet fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå