Marius_EV Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hei! Har nå et utrolig plagsomt problem. Jeg skulle bytte skjermkort, så jeg tok å avinnstallerte de gamle driverene og restartet maskinen. Jeg satt så i skjermkortet og innstallerte nye drivere. Men det virker som driverene ikke blir innstallert skikkelig. De kommer ikke opp i "add\remove programs" og NVIDIA display kommer heller ikke opp. Normalt så blir skjermen sort i noen sekunder under innstalleringsprosessen, men det skjer ikke nå. Jeg har prøvd med 2 forskjellige skjermkort og mange forksjellige drivere, inkludert omegadrivere. Formatering løser nok problemet, men det er ikke noe jeg har tenkt å gjøre nå. Har også prøvd drivercleaner uten noe videre hell. Er et 6600gt og et 6800gt kort om det skulle være til hjelp. Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Prøvd å formatere, Marius_EV? hehe Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Uten at jeg sitter med noe fasitsvar.. Søk på nvidia i registeret, og se hva som kommer frem. Prøv eldre drivere, det kan hjelpe.. Men, du skal jo ikke trenge å bytte drivere ved bytte mellom to nvidia kort..? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Har prøvd med eldre drivere også, men ingen andre resultater da heller. Vet at man egentlig ikke trenger å bytte drivere når man bytter nvidiakort omhverandre, men det skulle jo være mulig å avinnstallere\innstalllere drivere fordet. Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) olilolilol.. bad problem da hehe, neida.. bare vent og se.. i morgen når du skrur på pc'en så virker den som en drøm. Dette handler definitivt om tro.. edit: formatering hjelper garantert på problemet ditt. Lett å formatere hvis man ghoster eller noe slikt, hvis ikke kan det jo være litt mer stress!? good luck Endret 22. november 2005 av _Marillion_ Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Fikk det til. Virker som at ikke windows registrerte skjermkortet som ny komponent, så jeg trykket på "add hardware" et par ganger med diverse forskjellige skjermkort, og tilslutt fikk jeg innstallert driverene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå