lucky666 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Ser ut som min Antec truepower 480W kan begynne å bli litt vel sliten.har sett på Seasonic ,OCZ og Fortron.Er jo en del prisforskjell på disse,men spørsmålet er hvilken av dem jeg får mest for pengene.Den skal brukes til overklokking.Kjører ikke sli i dag,men er ikke umulig jeg smeller inn to kort i fremtiden.Med andre ord,nå må jeg ha no skikkelig guffe Edit:Har ikke lett etter det billigste eksemplaret i hver butikk,bare funnet det første og beste. Endret 22. november 2005 av lucky666 Lenke til kommentar
kvase Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 tror dette er et godt valg fårn både i rød blå + sort http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...4778&plid=14778 Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Helt umiddelbart ville jeg nok gått for OCZ'en, de er kjent for kvalitet, og at hver watt teller. Jeg ville nok også vurdert MIST sin 500W, som jeg har, den takler en oc'et fx-55, et litt oc'et x800xl, samt tre disker, og fire vifter, og BigWater settet.. ingen tegn til lite volt på noen av railene. My three cents.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå