Gjest mafister Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Som topic sier, tenkte på denne hiperen , som er ganske bra hører jeg men har oxo hørt at MIST er gode... takk for svar MvH pKMb -Patrick Lenke til kommentar
kvase Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 sitter her med hiperen som du linker til er knall fornøyd ble et mer rydig cabinet og stabilt system med den psu der. angrer ikke en kalori på dette kjøpet Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 MIST er nok meir støysvak etter det eg har lest. Trur eg ville valgt MIST. Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg har selv MIST. Den er veldig støy svak. En kompis har Hiperen og den bråker mer.. Så jeg anbefaler MIST sin psu ! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Har ei modda Mist, den bråker ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) angående mist, har den selv og er stor fornøyd! Men på den 20pin kabelen så ligger det en 6pin ATX kabel "sammen klemt" ved siden av, da kunne jeg ikke bruke denne for da måtte jeg ødelegge strømpa så jeg brukte den med fulgte 6pin ATX til ATX kontakten på hoved kortet. Er dette riktig eller gir jeg hoved kortet mitt for mye spenning.. Er ikke helt inn i psu verden så da må jeg bare spørre BTW: Hipern er rå sexy! Kromma Vifte.. Ahh.. Orgasmisk! Endret 5. desember 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 MIST . Mange brukere her har sakt at MIST er mer støysvak enn Hiper PSUen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå