Gå til innhold

Itavisen tester x360

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
andrvas: hva er problemet ditt? stiller du spørsmål ved min troverdighet? jeg har anmeldt spill siden 1998, vært på seks E3-messer, intervjuet utviklere på utviklere, vært på et uttall presseturer og kjenner denne bransjen ut og inn. spør hvem som helst som jobber på gamer.no om meg, de kan bekrefte. tviler du på at jeg har xbox 360 eller? jeg var en av de seks nøye utvalgte journalistene som fikk 360 først i norge. sjekk dette med hvem som helst.

og hva jeg skriver i profilen min er vel ikke din sak?

5194685[/snapback]

Hehe, vel, da får jeg bare beklage ;). Men, en profil blir vel opprettet fordi andre kan se hvem du er? Så sånn sett er vel dette alle sin sak..? Jeg mente ikke å hakke ned på noen her, bare stille spørsmål for å bekrefte/avkrefte fakta. Nok om det.

Ang. podcasten virka den grei nok, men syntes den ble litt kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med de fleste i at ITavisen er fantastisk dårlig. Siden er stygg og uoversiktelig. Podcastene er ikke akkurat noe å juble over, og anmeldelsene er kronen på verket. Jeg vet ikke om det er Wise som står bak den glimrende omtalen av The Warriors (tilfeldig eksempel), men personen skyter ihvertfall inn et par nye ord i den norske ordboka.

Som f.eks

"Spillet varierer dynamikken sin ved å inkludere et godt utvalg av minispill som aksesseres fra en sentral hub, som er hovedkvarteret til Warriors-gjengen. "

"En vanvittig kul, stylisert intro ønsker oss velkommen, og vi får øyeblikkelig den rette følelsen. "

Er ikke det at jeg ikke skjønner hva de mener, men virker rett og slett som anmeldelsene er oversatt de også, for dette er ikke ord som står i vår ordbok (bokmål eller nynorsk).

Huff, nei styr unna podcastene, styr unna anmeldelsene og styr unna alt som har med ITavisen å gjøre :p

Mr. eeeh burde ikke gjøre podcast dersom han var for trøtt. Et podcast trenger energi for å funke.

Lenke til kommentar
Må si meg enig med de fleste i at ITavisen er fantastisk dårlig. Siden er stygg og uoversiktelig. Podcastene er ikke akkurat noe å juble over, og anmeldelsene er kronen på verket. Jeg vet ikke om det er Wise som står bak den glimrende omtalen av The Warriors (tilfeldig eksempel), men personen skyter ihvertfall inn et par nye ord i den norske ordboka.

Som f.eks

"Spillet varierer dynamikken sin ved å inkludere et godt utvalg av minispill som aksesseres fra en sentral hub, som er hovedkvarteret til Warriors-gjengen. "

"En vanvittig kul, stylisert intro ønsker oss velkommen, og vi får øyeblikkelig den rette følelsen. "

Er ikke det at jeg ikke skjønner hva de mener, men virker rett og slett som anmeldelsene er oversatt de også, for dette er ikke ord som står i vår ordbok (bokmål eller nynorsk).

Huff, nei styr unna podcastene, styr unna anmeldelsene og styr unna alt som har med ITavisen å gjøre :p

Mr. eeeh burde ikke gjøre podcast dersom han var for trøtt. Et podcast trenger energi for å funke.

5196778[/snapback]

Mange gode poeng. Men det skal og sies at ITAvisen var en veldig bra publikasjon før. Men nå er det bare vas. Og som nevnt tidligere, ufattelig mye spam. Sjefsredaktøren må jo tjene mer enn google på advertising.

Og jeg er helt enig i det at noen av spill-review'ene virker veldig direkte oversatt, med et lite personlig preg. Jeg har ingen fakta, men det er det jeg tror.

Har du noen innskudd på dette Wise?

Lenke til kommentar

oversatt? nå begynner jeg å bli fornærmet her ass. jeg har sittet fem dager i strek nå og testet 360 nesten uten å ha vært ute av huset, og sliter ellers ræva av meg for å levere gode anmeldelser og du beskylder meg for å ikke ha personlig preg over dem. ah, alt det jeg gjør for dere kjære lesere.

men kanskje det ikke er mine anmeldelser du mener, jeg har bare levert stoff for itavisen i noen måneder. jeg jobber opprinnelig for et annet nettsted, tross alt.

Lenke til kommentar

Sikkert bare meg, men jeg har et prinsipp at du ikke skal klage over noe du ikke har betalt for. Og spesielt ikke gå til "personangrep" som det ble nevnt i denne tråden.

Personlig synes jeg ikke podcasts er noe særlig, må sitte å spole til riktig nyhet også får jeg høre det jeg allerede har lest av nyheter fra forrige uke. Men skjønner det er noe av poenget.

En siste ting: Er det mer lov å skrive noe off-topic om du skriver på forhånd at det er netopp off-topic?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...