Gå til innhold

Itavisen tester x360

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

For de av Dere som ikke har hørt den, finner du den her

Er et par bra journalister der som vet hva de snakker om, men så har de også en klovn som bare prater tull og sier "eeeeh" hele tiden. Er jo lov å lese litt på manus før man recorder. Og hun dama som er der kan tydeligvis aldri ha gjort annet enn å drikke whiskey.

Husker før så var ITavisen en seriøs publikasjon som jeg likte å lese; nå kjører de det største fjortis opplegget noen gang. Det er en slags konkurranse blandt journalistene og bidragsyterne på itavisen å bli sett på som kul blandt landets yngre lesere.

Man ser jo bare "Pimp my pc" - nok sagt....

Nå skal de snart begynne med itavisen cribs' også... MTV ?

Noen andre som har noen meniger om dette ?

Ble veldig offtopic, men det irriterer meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dark by Design; jeg sitter med akkurat de samme inntrykkene som deg.

Hørte den podcasten med XBox360.

Irriterte meg stort over mr. eeeeh.

Hele opplegget høres ut som skoleradio første tagning.

Skikkelig dårlig og ITavisen framstår nå som en fjortisavis i mine øyne.

Trodde det var mer seriøse folk bak de sidene enn hva vi hører på denne podcast-en.

Lenke til kommentar

hmm. jeg tror det er jeg som er mr. eeh. til mitt forsvar vil jeg si at jeg var veldig, veldig sliten under denne sendingen.

dessuten har ikke podcastene manus, det er litt av meningen at sendingene skal være uformell prat rundt ukas stoff. derfor legges de ut fredag ettermiddag også.

Lenke til kommentar
hmm. jeg tror det er jeg som er mr. eeh. til mitt forsvar vil jeg si at jeg var veldig, veldig sliten under denne sendingen.

dessuten har ikke podcastene manus, det er litt av meningen at sendingene skal være uformell prat rundt ukas stoff. derfor legges de ut fredag ettermiddag også.

5193156[/snapback]

*** OFF TOPIC ***

Men når vi først har en it avisen person her så kanskje du kunne ta en prat med resten av gjengen og høre om de er villige til å gjøre it avisen seriøs igjen? (les mindre fjortis opplegg, bruk av staveprogram, etc...).

I mitt syn så har it avisen blitt som se & hør, artig å bla igjennom en gang eller to i året men ikke noe en tar seriøst.

Endret av Bad_Byte
Lenke til kommentar
bad byte: jeg har bare med spillomtaler på itavisen å gjøre, og har ikke innvirkning på annet stoff der.

5193834[/snapback]

Jeg tviler sterkt på at du er noen som har med spillomtaler på ITavisen å gjøre. For det første kan en som skriver for ITavisen skrive bedre enn det lille du skriver, og er dette virkelig noen av interessene dine?

Interesser: vold, dop, alkohol og spill

Får unnskylde om jeg tar feil, men du virket ikke akkurat troverdig ved første øyekast.

Min mening ang. ITavisen: Leste ITavisen daglig for inntil 1 år siden, da fjortispreget ble for stort, og jeg flyttet over til å lese Hardware.no. "Angrer" ikke et sekund. Forumet deres er en stor vits, det samme er "Pimp my PC". Største tullet noengang.

Endret av andrvas
Lenke til kommentar
Jeg liker itavisen grunnet at de er raske ute med nyhetene, ihvertfall iforhold til amobil som ofte bruker itavisen som sin kilde når de skriver sine artikler.

5193818[/snapback]

og itavisen kopier sine artikler fra andre nettsteder, eneste dem gjør er å oversette til norsk

:hrm:

Lenke til kommentar

Godt det er flere enn meg som har lagt merke til dette.

Eneste som er igjen der nå er konkurransen blandt bidragsyterne om å være den kuleste blandt barna på forumet og veldig, veldig, veldig, veeeeldig mye spam.

Er så sinnsykt med reklame på den siden man blir jo svimmel. Øst er svart og vest er ned.

Har nesten helt sluttet å lese itavisen.

Lenke til kommentar

5193156[/snapback]

Og en ting til; da vil jeg foreslå at du i denne ukas podcast, tar opp denne tråden - og dens ''kommentarer'' til hvordan itavisen har blitt.

Både på godt og vondt.

+-edit: typos.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

andrvas: hva er problemet ditt? stiller du spørsmål ved min troverdighet? jeg har anmeldt spill siden 1998, vært på seks E3-messer, intervjuet utviklere på utviklere, vært på et uttall presseturer og kjenner denne bransjen ut og inn. spør hvem som helst som jobber på gamer.no om meg, de kan bekrefte. tviler du på at jeg har xbox 360 eller? jeg var en av de seks nøye utvalgte journalistene som fikk 360 først i norge. sjekk dette med hvem som helst.

og hva jeg skriver i profilen min er vel ikke din sak?

Lenke til kommentar

Det må være trist å være sånn som en del av dere andre. Hvorfor stoler dere ikke på wise? Fordi dere er misunnelig på at han har 360 og jobben dere alle sulter etter? Jeg kan bekrefte at ja, wise er han som skriver spillanmeldelsene på ITAvisen og DinSide og at han har Xbox360. Med mindre jeg har lagt til noen andre i vennelista mi på Live som spiller PGR3 akkurat nå, kommer fra Norge og høres ut som han.

Og ang. teksten i profilen - humor, hørt om det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...