hallyboy Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Hei, jeg har valgt Engelsk, IT og samfunnskunnskap som studieretningsfag for skoleåret 2005/2006, men det har seg sånn at jeg misliker IT så sterk at jeg har marerit om den begredelige lærern vår ganske ofte. Kanskje fordi hun hater meg så sterkt som hun gjør Over til den saklige delen, i GK hadde jeg 30 timer, VK1 34 timer og VK2 har jeg 29 timer i året. Funker det om jeg fjerner IT fag da? Edit: Går Almennfag VK2 Mvh Thomas Endret 22. november 2005 av hallyboy Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Om du får erstattet det med et eller annet fag som gir deg minst 2 ukestimer, så ja. Endret 22. november 2005 av Ehrgeiz Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Mener snittet skal være på 30 timer i uken for hvert år. Det bør derfor gå fint. Slik den idiotiske karakterskalaen i Norge funker, kan du bli straffet for å ta flere fag. Det er altså ikke vits å ta ekstra fag du ikke kommer til å gjøre det godt i (=bedre enn snittet ellers) når man ser på karaktersnittet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå