Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Billig IP-Telefoni fra IP24/TeleVoiP?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har også prøvd Nextphone (og den skal man holde seg *langt* unna, men det blir en annen diskusjon).

 

F**n,sier du det?

Jeg som gleder meg til ADSL\IP tlf fra NGT?

Fortell mer! :cry:

Er det kun du som har vært uheldig eller flere,link?

5193043[/snapback]

 

Søk litt på forumet her om nextphone.

Jeg har ikke sett mye positivt om det. Ikke er det spesielt prisgunstig heller.

Lenke til kommentar

Interessant det ghbing, alternativer mener jeg, har TeleVoip nå, men byr det seg enda billigere alternativ er jeg våken for det. Har hatt TeleVoip siden mars 05 og er meget godt fornøyd. Litt krøll med oppsett, men etter det har det vært virkelig bra. Erfaring med noen av disse leverandørene?

Har et nærmest religiøst forhold til ikke å betale fastavgift, men for bruk. Det burde gjelde i alle sammenhenger.( Bil f.eks)

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke anbefale Nextphone.

Har store problemer med at når jeg skal ringe må jeg prøve flere ganger for å komme fram. Noen ganger hører de meg i andre enden, men jeg hører ikke dem. Det blir opptatt selv om linjen er ledig, samtalen blir brutt, osv. Listen over problemer er lang. I tillegg er ikke samtalekvaliteten noe å skryte av. Det skal sies at jeg har 4.5Mbit linje så den burde i hvert fall ikke være problemet.

På toppen av det hele kommer kundeservicen...

Bytter heldigvis nå til annen leverandør både på linje og telefon.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke anbefale Nextphone.

Har store problemer med at når jeg skal ringe må jeg prøve flere ganger for å komme fram. Noen ganger hører de meg i andre enden, men jeg hører ikke dem. Det blir opptatt selv om linjen er ledig, samtalen blir brutt, osv. Listen over problemer er lang. I tillegg er ikke samtalekvaliteten noe å skryte av. Det skal sies at jeg har 4.5Mbit linje så den burde i hvert fall ikke være problemet.

På toppen av det hele kommer kundeservicen...

Bytter heldigvis nå til annen leverandør både på linje og telefon.

 

Er du sikker på at du ikke har vært ekstra uheldig og at utstyret ditt er 100% riktig satt opp og at du ikke laster ned eller noe sånt når du får problemer.

Hva sa kundeservice til dine problemer forresten?

Jeg har endelig fått tilgang på noe annet enn Telenor sine linjer så da vil jeg benytte meg av NGT sitt bredbåndstilbud først og fremst,IP tlf så jeg på som et pluss i tillegg til at Delta linjen fikk litt større hastighet på denne pakken.

Hvis jeg bestiller IP telefon fra en annen levrandør så bli det vel 60 kr mer pga av leie av Telenor sine linjer,eller hva?Dessuten tenkte jeg det var greit å få alt på en faktura fra NGT.

Noen som har positive erfaringer med NGT og IP telefon?

Lenke til kommentar

Mulig at noe er feil med oppsettet, men betviler det...

Jeg laster sjeldent ting så det kan ikke være årsaken til problemene.

Uansett, NGT ville ikke ha meg som kunde på IP telefoni da jeg sa jeg skulle bytte til Canal Digital. De tilbyr bare IP telefoni til sine kunder, så måtte det blir noe annet på meg. Vi får se hvordan JustIP vil fungere. Blir uansett billigere med JustIP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...