Stavmikser Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Armand van Helden - Hear My Name Black Leged - You See The Trouble With Me Dino - King Kong Five Helen Garcia - Soul Soothing Sunshine [ian Carey Rmx] Ian Pooley ft. Esthero - Balmes (a better life) Kelly Osbourne - One Word (Chris Cox Club Mix) Lite Frequency - High Energy (Extended Vocal Version) Moony - Dove (I'll be loving you) Robbie Rivera - One Eye Shut We In Music - Grandlife Artfull Dodger - Moving Too Fast C-Mos - 2 Million Ways (Axwell remix) Daniel Hope - Love and pride 2005 David Guetta - The World Is Mine Faith Evans - Mesmerized (Freemasons Remix) Funky People - Waiting For You Hard Fi - Hard to beat (axwell mix) Jupiter Ace - 1000 Years Kurtis Mantronik Presents Chamonix - How Did You Know (77 Strings) Late Night Alumni - Empty Streets (Haji & Emanuel Remix) Liquid - Sweet Harmony Marly - You Never Know Stisch - Turn Around Narcotic Thrust - When The Dawn Breaks (Dub Mix) Narcotic Thrust - I Like It Okei, kanskje litt mange, men det er tross alt ferie! Kunne fortsatt i evigheter... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Vil bare nevne 2 geniale franske artister Bon sinclair og daft punk, de har holdt på mange år, endelig begynner house å bli populært. For min del ble det med dj dimitri og sine plaboy mansion cd'ene. edit:leif Endret 24. desember 2005 av Rakib Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Rakib: Har ikke house vært inn, så ut, og nå på vei inn igjen? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jo det stemmer nok det du sier. Ikke så mange franskmenn igjen dessverre, men de kommer nok tilbake Glemte å nevne dj tonka som har holdt veldig lenge, aner dog ikke om han er fransk da. room 5 - make luv dj tonka - Disco Dancin' dj Tonka - She Knows You dj tonka - everybody in the 80's dj tonka - Feel dj tonka - The night dj tonka - put your hands up<--- største låta hans tror jeg.. Who Da Funk - Shiny Disco Balls In Grid - Tu Es Foutu Tim Deluxe feat. Sam Obernik - It Just Won't Do (Club Mix) Triple X Feel The Same Lenke til kommentar
Erik! Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) INGEN av de sangene har vel noe som helst med de sangene som ble spurt etter da Er jo bare noe møkka kjedelig musikk.. Narcotic Thrust - I Like It (Radio Edit) den var kp litt inne på samme sjangeren var litt tøff Endret 25. desember 2005 av wralsen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 INGEN av de sangene har vel noe som helst med de sangene som ble spurt etter da Er jo bare noe møkka kjedelig musikk.. Narcotic Thrust - I Like It (Radio Edit) den var kp litt inne på samme sjangeren var litt tøff 5335501[/snapback] Hva er det jeg har listet opp hvis det ikke er house.. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Hva er det jeg har listet opp hvis det ikke er house.. 5335613[/snapback] Det er de andre som ikke helt har forstått hva 'house' er. Fint lite av det listet opp her som går under den sjangeren. Endret 25. desember 2005 av Zerblat Lenke til kommentar
Erik! Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Du har nok listet opp house ja, men var vel ikke det trådstarter og jeg (ble flytta til denna tråden) spurte etter? Hyggelig med svar for all del Men hørt de sangene vi foreslo? eneste som har gått inn under samme var vel den nye til eric prydz, va bra Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Uhm, det står da vitterlig house i topic? Ikke pop-dance (Eric Prydz mm.) ? Lenke til kommentar
Erik! Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hørt de sangene han foreslår? Jeg starta egen tråd for litt sia, viste ikke hva sjangeren hette, men la inn forslag. Da fikk jeg beskjed om at denna tråden var det samme og den andre ble stengt..? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Prdyz er da vitterlig kommersiel house. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Eric Prydz lager mer enn bare kommers house skal du se. Men det siste albumet hans er uten tvil ganske kommers house/club/dance. Den siste vinylen han slapp derimot, hvor han går under navnet Pryda er ligger mer mot progressive trance. Den ene siden på vinylen inneholder en sang som heter The Gift og denne er utrolig deilig, og langt, langt fra kommers house. Hvis du tar deg tid og leiter litt på nett finner du fort ut at Eric Prydz er mye mer enn "Call on me"... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Feh: Nå siktet jeg til Zerblat, som mener at Prydz lager pop-dance (blir ikke det litt smør på flesk?). Jeg er fult klar over at mannen stort sett lager annen musikk enn det vi har hørt i sommer. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Var det ikke nettopp 'call on me' som ble nevnt i denne tråden da? Å kalle det house blir vel å stikke en høygaffel gjennom hodet? Edit: Sannelig var det ikke 'call on me' som var nevnt i første posten... Endret 26. desember 2005 av Zerblat Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Call on me er kommersiell house. Learn to live with it. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg nekter å kalle det 'house' uansett hva du sier, det samme gjør de som produserer 'house' ellers. At noe er 'kommersielt' endrer ikke en sjanger totalt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg nekter å kalle det 'house' uansett hva du sier, det samme gjør de som produserer 'house' ellers.At noe er 'kommersielt' endrer ikke en sjanger totalt. 5340994[/snapback] Er nok du som du som tar feil, eric har vært en del av den store oppvoksende gjengen av nye meget flinke svenske houseartister. Axwell kan også nevnes. Sweden housemafia eller noe sånt de kaller seg. En annen svensk favoritt som jeg har er stonebrigde men han har holdt på over 10 år med kommersiell house og dance. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Er nok du som du som tar feil, eric har vært en del av den store oppvoksende gjengen av nye meget flinke svenske houseartister. 5341249[/snapback] Jeg vet det, men låten 'Call On Me' spesifikt nekter jeg å kalle 'house', det er det. Er temmelig forskjellig fra mye annet den mannen har laget, det vet du godt. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Quality house music, from deep in the underground, brought to you by an excitable German. This is music for people in the know. 808 State - Pacific The Todd Terry Project - Weekend NightWriters - Let The Music Use You Marshall Jefferson - Move Your Body Maurice - This Is Acid Mr Fingers - Can You Feel It? A Guy Called Gerald - Voodoo Ray Cultural Vibe - Ma Foom Bey Ce Ce Rogers - Someday Robert Owens - I'll Be Your Friend Frankie Knuckles - Your Love Joe Smooth - Promised Land 28th Street Crew - I Need A Rhythm Fallout - The Morning After Jomanda - Make My Body Rock Raze - Break 4 luv Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Det er vel ingen som har sagt noe annet enn at Call on Me er noe annet enn Dance? Altså kommerst søppel i aller høyeste grad (dog musikkvidoen er ) Svenskene er pr0 i å lage house -DJ Axwell -Eric Prydz -Stonebridge -Sebastian Ingrosso etc. Noen som veit hvor Martin Solveig kommer fra? Han har også en del deilig house låter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå