robiwan Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Under "spill" valget i Avalaunch, lister den bare opp alle spill som f.eks ligger under f:\games? Jeg har nemlig et spill som ligger der men som ikke blir listet opp under spill.... Endret 22. november 2005 av robiwan Lenke til kommentar
snole Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Evox fungerer slik i alle fall. Man spesifiserer i ini-fila hvor spillene ligger. Deretter sjekker Evox under oppstart ini alle katalogene den finner og sjekker default.xbe filene, som så forteller hvilket spill det er. Så lager Evox en liste ut ifra alle disse filene. Hvis det ikke ligger en deault.xbe i katalogen er jeg neimen ikke sikker på at den blir listet. Og hvordan dette funker i Avalaunch vet jeg ikke. Men du kan jo sjekke litt. Endret 22. november 2005 av snole Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg har Avalaunch og under spill så ligger det kun spill som ligger på f:/Games. Den partisjonen er smekkfull så hvordan får man spill som ligger på E:/Games til å vises i samme liste? Lenke til kommentar
snole Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Vet ikke hvordan det er i Avalaunch. Men i Evox er det på følgende måte (editere evox.ini): [Menu] Section "Root" { Item "Mediacenter","F:\apps\xbmc\default.xbe" Section "Games" { AutoAddItem "f:\games\" SortAll } Section "Programs" { AutoAddItem "f:\apps\" SortAll } Section "Emulators" { AutoAddItem "f:\emulators\" SortAll } Item "Launch DVD",ID_Launch_DVD Section "System Tools" Item "Settings",ID_Settings Item "Flash BIOS",ID_Flash_Bios Item "Backup",ID_Backup Item "Skins",ID_Skins } Line "------------" Item "MS Dashboard",ID_MS_Dash Item "Reboot",ID_Quick_Reboot Item "Power Off",ID_Power_Off # Item "Power Cycle",ID_Full_Reboot # Item "Lock Harddisk",@210 # Item "Unlock Harddisk",@211 # Item "Trainers",ID_trainer }{ For å få Evox til å se i flere lokasjoner så endrer man det som jeg har hevet ut til. Section "Games" { AutoAddItem "f:\games\" AutoAddItem "hvorenndumåtteønske" SortAll } Endret 22. november 2005 av snole Lenke til kommentar
MissCB Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Du må redigere .xml fila til avalaunch litte grann.... Åpne den opp og bla deg nedover til du kommer til menyen.... Der er det bare å legge til under games/spill... Jeg dro ut litt fra .xml filen min slik at du kan se selv hvordan det er :-) <list presetname="Games"> <!-- Path to the folder to scan for xbe's. The attribute scanlevel sets the levels of sub folders to scan from the starting point If omitted sub folders will be scanned 2 levels 'down' e.g.: <path scanlevel="2">E:\Games</path> meaning that all default.xbe's in E:\Games (level 1) and E:\Games\<folder> (level 2) will be included in the list NOTE! If you want to divide your applications into sub groups you can add 'List' items to a list e.g.: <list presetname="Games"> <list name="Action"> <path> E:\Games\Action </path> </list> </list> --> <path scanlevel="2"> E:\Games </path> <path> F:\Games </path> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå