Gå til innhold

bodyshots dirtyarty (why3words?)

ostmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror bilde nr. 3 ville gjort seg veldig bra endten svart/hvitt eller med mørkere farger. Ellers veldig bra bilder :)

5190403[/snapback]

Thanks. Skal teste det. Ellers er jeg litt keen på å teste bilde nr. 2 i helt nude (litt usikker på hva øyet mitt sier til hotpanten der nede..) og uten "skitten"...var egentlig ikke ment for det bildet, men så funket det så bra ellers..

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Først og fremst vil jeg bare få ytre en kommentar her... jeg har ikke noe imot den 3-ordsregelen i utgangspunktet... men jeg synes faktisk at akkurat bildekritikkforumet burde ha vært unntatt denne regelen! :nei:

Helt greit i andre poster og også greit at det ikke kun skal være f.eks. navnet på ett objektiv eller kamera... men som sagt så er ikke denne regelen på sin plass i bildekritkkforumet! Her skulle det være nok at vi setter tittelen på bildet eller noe lignende - eller skal hw nettverket slå ned på kunstneriske sjeler og virksomhet?

Jeg setter ting litt på spissen, men jeg irriterer meg faktisk litt over at moderatorer som normalt ikke ferdes på akam delen plutselig feier inn og skal "rydde opp" fordi de har hatt en dårlig dag, fått kjeft av dama/læreren/foreldrene, whatever.... Nå er ikke den moderatoren som er på ferde her den verste, heldigvis er de fleste såpass greie at de i det minste gir denne advarslen. Men det er noen individer av moderatorarten som jeg har sett har stengt poster umiddelbart - igjen de som normalt ikke er så mye på akam delen av forumet. Bottom line er at det er mye inkonsekvent moderering innimellom.

Bare til opplysning så kan jeg lese, også den delen som sier "Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet", men akkurat dette vil jeg kommentere her!

Til opplysning til moderatorer og andre, så vil jeg poste akkurat det samme i "tilbakemeldinger" nå etterpå.

Puuhh... da jeg har fått det ut av systemet så kan jeg komme on-topic igjen. :)

Personlig likte jeg bilde #1 og #3 best. Fin linjeføring og komposisjon i #1, eneste jeg ikke liker er at hånden hennes er kuttet vekk, og kanskje du har kuttet litt mye av hodet hennes? Uansett ett meget bra bilde.

#3 er også meget bra, men her kunne jeg kanskje ha tenkt meg ett enda nærmere utsnitt. Tror også at dette kunne ha gjort seg bedre i s/h.

#2 blir litt ødelagt av at hotpantsen og litt av ryggen hennes rett ovenfor er utbrent. Kle helt av henne neste gang!

Lenke til kommentar
Personlig likte jeg bilde #1 og #3 best. Fin linjeføring og komposisjon i #1, eneste jeg ikke liker er at hånden hennes er kuttet vekk, og kanskje du har kuttet litt mye av hodet hennes? Uansett ett meget bra bilde.

#3 er også meget bra, men her kunne jeg kanskje ha tenkt meg ett enda nærmere utsnitt. Tror også at dette kunne ha gjort seg bedre i s/h.

#2 blir litt ødelagt av at hotpantsen og litt av ryggen hennes rett ovenfor er utbrent. Kle helt av henne neste gang!

5198432[/snapback]

Takk for tilbakemelding. Skal se å få av litt mer klær neste gang! kanke drive å ta bilder av folk med klær på....er jo helt bortkasta :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...