[space] Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Om du har på hodetelefoner vil viftene forsatt overdøve musikken. Er du i rommet ved siden av vil du fortsatt plages av støyen. Men kjøp og lær det på den harde måten. Om det vil ha noe å si for vanntemperaturen er en annen ting. [space] Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Ingenting stopper en delta black label, i alle fall ikke en pinglete liten vegg eller tre. Du hører viftene godt selv om du sitter med hodetelefoner på, og du blir VELDIG lei av det i lengden.. Si hva du vil nå, men kjøper du de, kan jeg så godt som garantere at du er lei de om et par måneder. Er du ikke det er det sannsynligvis fordi du ikke tør å innrømme nederlaget :wink: Gå for EKL papst du! Lenke til kommentar
ThUnD3rM0rPh Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 om et par månder har jeg baybus så det er ikke noe problem :smile: og siden fyren vegg i vegg med meg hadde fest å anlegget på fullt og jeg sov som en stein. så skal ikke ei vifte stoppe meg, siden hybelhuset ligger NÆRT jernbanen er veggene extra tykke. [ Denne Melding var redigert av: ThUnD3rM0rPh på 2002-09-04 08:59 ] Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Ser ut for meg som om du allerede har bestemt deg for å kjøpe delta viftene. LITE LURT 59 db er alt for mye og du bør ikke kjøpe vifter som går over ett par å tredve grader. Se om du finner noen vifter rundt 35 om du absolutt vil ha noe som bråker, men om du er fornuftig så finner du deg en papst vifte eller to på rundt 25 db. Da kjøler du veldig bra samtidig som du har en maskin det er mulig å bruke til annet en mp3 disko. Jeg har bedre kjøling i mitt kabinett med viftene på lavt stille enn på full guffe. Luftstrømmen er viktigere en full guffe. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hehe, du skal ha tette øreklokker og spille høyt for å ikke høre vifter med så høyt dB-tall. Etter mitt syn er det rett og slett ikke noe poeng å ha så frisk luftkjøling. Vil antakelig bare utgjøre noen par grader. Sats på Peltier hvis du vil ha heftig kjøling. Lenke til kommentar
ThUnD3rM0rPh Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 peltier er noe jeg ikke føler meg helt trygg på ennda så det blir definnitivt ikke satset på før godt etter jul. skal kjøpe baybus neste månde eller i slutten av denne og siden jeg ikke bestiller delene før den 12. så jeg tror at jeg skal overleve støyen til da...... Lenke til kommentar
oceana Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 høhø, jeg har en delta 120 i toppen av boksen min, og den monterte jeg der nettopp for å få turbo lyd når jeg flipper en bryter...:smile: trenger jeg si mer? 59db er sinsykt mye, og du blir sliten av lyden fra en delta etter 10 minutter, tro meg. Selv om jeg spiller full guffe på headsettet mitt kan jeg fortsatt høre en liten susing fra de.... men lykke til...:smile: Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hmm... La oss tvinge denne stakkaren til og kjøpe noe han ikke vil! Vi er jo her for og hjelpe vet dere. Så la oss prakke på ham noen Enermax-vifter. Vi vet jo hans beste. Vi er jo best. (ironi?...) _________________ Grei prosessor nok RAM Finfint skjermkort Pent rødt hovedkort Sånn lydkort med masse duppeditter på En boks som man setter runde plater ting inni Pluss enda flere ting. [ Denne Melding var redigert av: yngvestein på 2002-09-05 12:17 ] Lenke til kommentar
ThUnD3rM0rPh Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 jeg må si at jeg skal kjøpe andre vifter... for di jeg har 16000 å bruke på maskin å jeg har overskridet budsjettet mitt litt så jeg har gått ned på viftene siden dere er så sikker på at jeg ikke overlever med de. dessuten sparer jeg 200-300kr på det og da er jeg akkurat under 16000kr :smile: P.S 90% av kranglinga mi var av pur fanskap Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 09:05, ThUnD3rM0rPh skrev:jeg må si at jeg skal kjøpe andre vifter...for di jeg har 16000 å bruke på maskin å jeg har overskridet budsjettet mitt litt så jeg har gått ned på viftene siden dere er så sikker på at jeg ikke overlever med de. dessuten sparer jeg 200-300kr på det og da er jeg akkurat under 16000kr :smile:P.S 90% av kranglinga mi var av pur fanskap :lol: :lol: :lol: Det er ikke rart det er krig i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå