Joachim_F Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hideo Kojima har fortalt at han mottok drapstrusler etter at han valgte å fokusere på andre ting enn Metal Gear Solid. Dessuten har han røpet litt info om et nytt prosjekt han jobber med. Les mer Lenke til kommentar
Agres Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Så lenge det ikke går utover kvaliteten på produktet er det for meg en fin ting at Hideo mottok drapstrusler. Jeg ville jo og at han skulle utvikle MGS4, og selv om drapstrusler var et drastisk trekk er jeg på en måte glad for at det skjedde. Så vidt jeg skjønte det ville han ikke utviklet spillet hvis det ikke var for truslene... så.. (Slemt og egoistisk av meg, men Hideo er jo så flink med det han driver med.) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Når man støtter drapstrusler for at man skal få noe å spille da kan man trygt si at man har mistet det meste av virkelighetskontakten... Husk at det er gale mennesker som kommer med slike drapstrusler og som trenger hjelp. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Jeg regner med du skjønte hva jeg mente. Jeg er glad for at Hideo skal utvikle MGS4. Punktum. Jeg støtter ikke drapstruslene i seg selv. (Jeg var veldig uklar der oppe når jeg tenker om og ser tilbake ) Virkeligheten, her er jeg! Endret 22. november 2005 av Agres Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Capcoms stjernedesigner Hideo Kojima Her kan folka virkelig saka sine du... Kan aldri huske å ha hørt at Kojima noen sinne har jobbet for Capcom Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Her kan folka virkelig saka sine du... Kan aldri huske å ha hørt at Kojima noen sinne har jobbet for Capcom Takk for at du gjorde meg oppmerksom på feilen. Jeg hadde akkurat tittet på en pressemelding fra Capcom angående det nye Monster Hunter-spillet deres, noe som kanskje forklarer hvorfor jeg skrev Capcom i stedet for Konami. Det var i alle tilfeller en glipp, og hvis du leser Gamer.no til vanlig, tror jeg du vet at vi kan sakene våre her. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ja da, vet dere kan sakene deres Var bare for å gjøre et litt større poeng ut av det Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Forbanna apekater! Det kan tydelig vis bli for mye spill på noen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Når folk går så drastisk til verks at de sender drapstrussler for at en person skal fortsette med et spill, da bør de komme seg ut en liten tur, sniffe på the real world og kanskje tenke over livet litt. Latterlig at folk gå så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg