TheOats Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hver gang jeg starter Firefox å går inn heg på forumet og mine innlegg så ser det ut som det er nye poster i trådene jeg nettop var i. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hver gang jeg starter Firefox å går inn heg på forumet og mine innlegg så ser det ut som det er nye poster i trådene jeg nettop var i.Hvorfor det? 5190011[/snapback] Jeg lurer på det samme. Tor Henning Ueland så at han hadde fikset det, men det ser ikke ut til å fungere. Uansett nettleser (IE, Opera, Firefox), så står så og si alle innlegg som ulest etter restart av nettleseren, selv om de faktisk er lest. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Hos meg er det hvertfall ikke et like stort problem som før. Men det er ofte "Nye svar i kategori" -ikonet er feil.. Er ikonet som skulle tilsi "Ingen nye poster i kategori" der, er det som regel nye poster i den kategorien likevel.. Endret 22. november 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Noe er galt altså, håper noen fikser det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ja dette har jeg også lurt på.. Egentlig veldig irriterende. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Ja dette har jeg også lurt på.. Egentlig veldig irriterende. 5191750[/snapback] Ikke sant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg