Oleee Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Her er linken til skinnet.. Lasta ned dette skinnet til SE K750 fra Zedge, syns det var et alle tiders skin, med noen skjønnhetsfeil og jeg lurte på om noen av dere var villige til å hjelpe meg med det? Hvis man laster ned denne theme'n til mobilen, så velger du den som layout selvfølgelig, og går på alarm, regelmessige alarmer og tidsur, så ser man at det er svart bakgrunn istedenfor hvit. Hadde noen giddi å hjulpet med å forandre det til hvit..? Edit: Fikk ikke lagt ut fila her.. Endret 22. november 2005 av Oleee Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Du kan vel ikke endre et skin som er lastet ned, så vidt jeg veit. Lenke til kommentar
Oleee Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Du kan vel ikke endre et skin som er lastet ned, så vidt jeg veit. 5193654[/snapback] Er det ikke noen som har "Skin maker" program eller noe som kan fikse på det'a? Syns jeg leste det her et sted? Lenke til kommentar
Oleee Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 http://www.softpedia.com/get/Mobile-Phone-...s-Creator.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå