raysv Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hei, Jeg får ny linje om et par uker, og trenger derfor å gå til innkjøp av en ny router / adsl modem. Jeg vil gjerne gå over 54 i hastighet, eller så har jeg vel ikke så altfor store krav, hadde hvert fint om routeren også støttet adsl2 da jeg satser på at noen er snille og bygger ut sentralen min for det om ikke så alt for lenge også. Spiller også en del så hadde hvert fint om det var en router som taklet dette greit. Noen som har et par anbefalinger på et par routere jeg burde titte på? Lenke til kommentar
bojo2 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Vet ikke om det bare er jeg som har hatt problemer, men mitt trådløse system fra D-link virker noe ustabilt. Jeg hadde ikke kjøpt det på nytt igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Denne siden hos komplett.no skulle du vel finne det du skal ha. Selv har jeg den 3com saken med alt innbygget. Det betyr jeg bare har en boks til alt og slipper masse strømforsyninger og kabler i hytt og pine.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå