Hr. Jenssen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Synes det bladet der er litt vel for 8-åringer og pappaer som aldri vokste opp med PC. Dessuten er de sidene dedikert til spill utrolig fåtalls. Skal du lese en omtale av et spill må du nok vente til et par år etter spillet ble frigitt. Komputer for alle er absolutt ikke noe alternativ, ikke om du ser etter et spillblad. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Synes det bladet der er litt vel for 8-åringer og pappaer som aldri vokste opp med PC.Dessuten er de sidene dedikert til spill utrolig fåtalls. Skal du lese en omtale av et spill må du nok vente til et par år etter spillet ble frigitt. Komputer for alle er absolutt ikke noe alternativ, ikke om du ser etter et spillblad. 5246766[/snapback] Der summerte du vel opp det jeg sa... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 [iC,03/12-2005 : 17:08]Synes det bladet der er litt vel for 8-åringer og pappaer som aldri vokste opp med PC.Dessuten er de sidene dedikert til spill utrolig fåtalls. Skal du lese en omtale av et spill må du nok vente til et par år etter spillet ble frigitt. Komputer for alle er absolutt ikke noe alternativ, ikke om du ser etter et spillblad. 5246766[/snapback] Der summerte du vel opp det jeg sa... 5247195[/snapback] Nemlig. Det er jo ikke et spill blad, men et pc blad. Minnet litt om hjemme pc egentlig. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Edge er det mest seriøse bladet du kan finna. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Edge er det mest seriøse bladet du kan finna. 5270796[/snapback] Mest seriøse bladet? Hvorfor er det mer seriøst enn alle de andre bladene på markedet? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Han mener vel sikkert at det er bladet som har folka som skriver best og sånn. Men jeg synes også det blir rart når folk sier "mest seriøse". Synes da ikke at det er så mange spill-blader der ute som er useriøse, jeg. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Han mener vel sikkert at det er bladet som har folka som skriver best og sånn. Men jeg synes også det blir rart når folk sier "mest seriøse". Synes da ikke at det er så mange spill-blader der ute som er useriøse, jeg. 5273026[/snapback] InsitePc Games (sikkert leif) var ikke noe seriøst, de skrev masse rykter og ting som det virket at de gjettet seg til. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Når jeg er ute å flyr så er PcGaming - USA ed. det eneste pcbladet jeg plukker opp iaf. Utrolig bra reviews, pluss at bladet har veldig mye og bra stoff. Lenke til kommentar
durkin Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg abonnerer på amerikanske versjonen av PCGamer. Gå til hjemmesida deres og betal med visa. Et årsabonnemang koster 350kr. Noe som må sies og være dritbillig siden et blad på narvesen koster alt ifra 120-150kr. Kommer hver måned i postkassa mi. kjempeålreit do lektyre Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg abonnerer på amerikanske versjonen av PCGamer. Gå til hjemmesida deres og betal med visa. Et årsabonnemang koster 350kr.Noe som må sies og være dritbillig siden et blad på narvesen koster alt ifra 120-150kr. Kommer hver måned i postkassa mi. kjempeålreit do lektyre 5323591[/snapback] Åi.. Det hørtes bra ut! 350,- kroner er jo ikke noe.. Knall!! Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) [iC,09/12-2005 : 13:38]Han mener vel sikkert at det er bladet som har folka som skriver best og sånn. Men jeg synes også det blir rart når folk sier "mest seriøse". Synes da ikke at det er så mange spill-blader der ute som er useriøse, jeg. 5273026[/snapback] Dei fleste engelske pc-bladene til dømes er useriøst møl. Gir ut anmeldelsar av uferdige spel osv. Endret 23. desember 2005 av fenris1911 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 [sarkasme]Er vel ikke det som kalles sniktitter da? [/sarkasme] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå