Gå til innhold

Hvilket PC - Blad burde jeg abonere på?

Anbefalte innlegg

Synes det bladet der er litt vel for 8-åringer og pappaer som aldri vokste opp med PC.

Dessuten er de sidene dedikert til spill utrolig fåtalls. Skal du lese en omtale av et spill må du nok vente til et par år etter spillet ble frigitt.

Komputer for alle er absolutt ikke noe alternativ, ikke om du ser etter et spillblad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det bladet der er litt vel for 8-åringer og pappaer som aldri vokste opp med PC.

Dessuten er de sidene dedikert til spill utrolig fåtalls. Skal du lese en omtale av et spill må du nok vente til et par år etter spillet ble frigitt.

Komputer for alle er absolutt ikke noe alternativ, ikke om du ser etter et spillblad.

5246766[/snapback]

Der summerte du vel opp det jeg sa... :roll:

Lenke til kommentar
[iC,03/12-2005 : 17:08]Synes det bladet der er litt vel for 8-åringer og pappaer som aldri vokste opp med PC.

5246766[/snapback]

Der summerte du vel opp det jeg sa... :roll:

5247195[/snapback]

Nemlig. Det er jo ikke et spill blad, men et pc blad.

Minnet litt om hjemme pc egentlig.

Lenke til kommentar
Han mener vel sikkert at det er bladet som har folka som skriver best og sånn. Men jeg synes også det blir rart når folk sier "mest seriøse". Synes da ikke at det er så mange spill-blader der ute som er useriøse, jeg.

5273026[/snapback]

InsitePc Games (sikkert leif) var ikke noe seriøst, de skrev masse rykter og ting som det virket at de gjettet seg til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg abonnerer på amerikanske versjonen av PCGamer. Gå til hjemmesida deres og betal med visa. Et årsabonnemang koster 350kr.

Noe som må sies og være dritbillig siden et blad på narvesen koster alt ifra 120-150kr.

Kommer hver måned i postkassa mi. kjempeålreit do lektyre :)

Lenke til kommentar
Jeg abonnerer på amerikanske versjonen av PCGamer. Gå til hjemmesida deres og betal med visa. Et årsabonnemang koster 350kr.

Noe som må sies og være dritbillig siden et blad på narvesen koster alt ifra 120-150kr.

Kommer hver måned i postkassa mi. kjempeålreit do lektyre :)

5323591[/snapback]

Åi.. Det hørtes bra ut! 350,- kroner er jo ikke noe..

Knall!! :)

Lenke til kommentar
[iC,09/12-2005 : 13:38]Han mener vel sikkert at det er bladet som har folka som skriver best og sånn. Men jeg synes også det blir rart når folk sier "mest seriøse". Synes da ikke at det er så mange spill-blader der ute som er useriøse, jeg.

5273026[/snapback]

Dei fleste engelske pc-bladene til dømes er useriøst møl. Gir ut anmeldelsar av uferdige spel osv.

Endret av fenris1911
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...