Gå til innhold

Hvilket PC - Blad burde jeg abonere på?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal starte å abonere på et PC - Blad nå, men hvilket skal jeg velge?

Prisen per/mån må ikke være over 125kr u/mva

Dette er jeg interisert i:

- Gaming (PC)

- Diverse (gode og bra :thumbup: ) tester av spill og hardware

PS: Det kan gjærne være på Norsk, Svensk, Dansk eller Engelsk. Men ikke noen andre!

------------------------------------------------------------------------------------------

Har noen noe tips til hva slags blad jeg burde velge?

Skriv hvorfor og kom med pris og linker til de forskjellige alternativene.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nåja, man får av og til eksklusivt stoff i blader, som nettsteder og andre blader ikke får før senere, etter at det har blitt gjort avtaler.

Jeg har lyst til å si PCGW, da dette er et flott blad, men de har nettopp sluttet å selge bladene sine. De solgte med en lav pris, bladet var bra med mye bra innhold, og det fulgte med en dobbelsidig DVD-plate med demoer, oppdateringer, mods, filmer, bilder, tools, osv.

Et virkelig flott blad. Ble virkelig lei meg da jeg fant ut at de ikke kommer til å selge det mer. :(

Lenke til kommentar

Enig med TCi. Edge er bladet å abonnere på, om du må ha noe i handa. De har veldig ofte eksklusive intervjuer, features og lignende, og er for det meste jævlig bra over hele brettet.

Selv kjøper jeg stritt og stadig Edge og Wired magazine fra en av narvesenkjoskene i byen, så vet litt mindre enn nada om pris på abonnementet.

Lenke til kommentar
Det er et ganske OK blad. Veldig bra er det jo, men jeg foretrakk faktisk heller PC Gaming World Norge (PCGW) da det enda solgte. Men som sagt, PC Gamer UK og USA er ganske gode blader, selv om at USA-vertsjonen ofte kommer med nyheter raskere enn alle de andre. Synes de har mest eksklusivt stuff. :)

5197448[/snapback]

Så, in MeTa][iC's professional opinion, så er USA -versjonen av PC Gamer bedre enn UK-versjonen? :)

Likte PCGW Norge jeg også.. Har alle fra 2003, eller noe sånt.. Kjøpte alle i butikken, og var aldri medlem, så jeg fikk ikke "beskjed" med svenskt blad i posten. Så, jeg trodde at de bare var utsolgt over alt, helt til jeg fant ut at jeg skulle sjekke hjemmesiden dems.. :cry:

Lenke til kommentar

Min mening er nok at USA-versjonen er bedre, men jeg har ikke abbonert på noen av dem, bare kjøpt meg et og annet blad av begge to når jeg er på flyplasser og andre steder som selger dem. Jeg mener at USA-versjonen er bedre, men det kan hende at jeg "tar feil", kanskje det finnes noen her som abbonerer på et eller begge to av dem, og mener at UK-versjonen er bedre (var ikke det i de utgavene jeg har lest).

Du kan jo alltids dra til gardermoen, Værnes, etc. om du bor i nærheten eller skal dit en gang (vi alle drar vel til Syden fra tid til annen, vel? ;) ), så kan du kjøpe et av hver der. De er mye dyrere i løssalg i Norge enn de er hvis du bestiller dem rett fra statene/England, men du får nå i allefall en smak av hvilket som er best.

Lenke til kommentar

Hadde et abonnement på PCGW som jeg aldri avsluttet og fikk derfor svenske PC Gamer ramlende i poster her om dagen... 550kr for 12 utgaver synes nå ikke jeg er så ille hvis du først skal abonnere på et PC-blad.

Leste det nummeret jeg fikk i posten av svenske PC Gamer og synes det var ganske bra. Det negative var det samme som UK og US versjonen av PC Gamer: sinnsykt mye reklame.

Lenke til kommentar

Komputer For Alle - Et blad som tar for seg det meste innen data. Både elementært og avansert innenfor data. I bladet er det dedikert noen sider hver måned til spill, men er dette et viktig krav, ville jeg ikke satset på dette bladet. I bladet er det derimot gode og utdypende tester, som tester mange produkter grundig.

Alt i alt et bra blad, særlig for de som ikke har så veldig god peiling på data, da de har mye veiledning om helt elementære ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...