abene Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 SmartBarXP SmartBarXP er en gratis verktøylinje som plasseres vertikalt i skjermbildet i Windows. Her kan du plassere programmer, snarveier og tjenester du selv ønsker slik at du har lett tilgang til disse. Les artikkelen her Lenke til kommentar
morra Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg liker slike programmer som samler alt-i-ett. Veldig fornøyd (foreløpig) med dette Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Slike programmer fører til at maskinene går tregere, og siden windows allerede er veldig tregt, så er dette uaktuellt for meg. Vet noen om dette programmet har med spyware? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Slike programmer fører til at maskinene går tregere Så vidt jeg vet så gjør ALLE programmer en maskin tregere Og hva får deg til å tro at det er spyware inkludert? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Poenget med et slikt program er jo å gjøre brukeropplevelsen bedre og raskere da. Hvis man vil unngå alt som gjør maskinen tregere så må man vel bare kjøre i command line hele veien (selv om det da kanskje tar 10 minutter å starte et program som er 1 klikk unna med et slik verktøy) Hvis programet gjør at man jobber raskere eller får det mer behagelig er det verdt en liten (ikke merkbar?) ytelsesnedgang, hvis ikke så installerer man det vel ikke uansett. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 enda mer drit jeg kan innstallere på maskinen:P Lenke til kommentar
derox Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Et noe kanskje bedre alternativ... : http://www.samurize.com Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Slike programmer fører til at maskinene går tregere Så vidt jeg vet så gjør ALLE programmer en maskin tregere Og hva får deg til å tro at det er spyware inkludert? 5191512[/snapback] Alle programmer gjør ikke maskinen tregere. Men de fleste gjør den litt tregere, men programmer som ligger i bakgrunnen gjør maskinen MYE tregere. Jeg har ikke påstått at programmet inneholder spyware. MEN jeg lurer på om det følger med slikt, av den enkle grunn at mange andre tilsvarende programmer inneholder mye skummelt. Jeg har heller ikke sagt at jeg tror at det inneholder spyware, da hadde jeg skrevet setningen helt annenledes. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Er det noen som hvet hvor jeg kan laste dette ned eller om det har kommet er ny versjon? Linken i første post virker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå