834HF42F242 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Vi kjenner platebransjens sterke iver etter å få gitt ut masse album i ukene før julehelgen. Her gjelder det å være selektiv, ettersom de prøver å "lure på oss" "greatest hits"-skiver og det som verre er. Hva vil du skal ligge under juletreet i år? Endret 22. november 2005 av anth Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Det er nå en simpel sak. Helt klart, definitivt noen plater. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Fra CF til CF: en Digeridoo. *Oh- kjempeoverrasket! Åsså akkurat det jeg har ønsket meg! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ramones til mine to søstre. Påvirke dem litt og håpe dem vokser opp til å bli som Riff Randall Cash til far og Åge til mor Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Kate Bush - Aerial. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Zamfir - Songs from the Motion Picture Robert Wells - Rhapsody in Rock Mor og far gleder seg. =) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Musikken min kjøper jeg selv, ellers blir det nesten garantert bommert. (Kan hende jeg får en bra skiva fra en av søskenbarna mine på Island, et par av dem har jo bra musikksmak.) Men vurderer å kjøpe enten noe Tool, eller Metallica - Load til pappa. Eller kanskje jeg spleiser med søstera mi og kjøper den nye Pink Floyd DVD'en. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ønskelista mi når det gjelder musikk: iPod Nano 4GB Line-6 Gitarport CD'er: The Clash - London Calling Danzig – Danzig Dire Straits & Mark Knopfler - The Best Of Dream Theater - Images & Words Gary Moore - Wild Frontier Kaizers Orchestra - Maestro Metallica - ...And Justice For All Thin Lizzy - Black Rose TOOL – Undertow Turboneger - Party Animals Van Halen - The Best of Both Worlds(Gavekort: helst Musikkverket.) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Fatter'n min får Pink Floyd - PULSE Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Fatter'n min får Pink Floyd - PULSE 5192315[/snapback] Tenker det blir sånn her også. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Gavekort er jo ofte det enkleste og det beste alternativet. men om jeg hadde hatt en vinylspiller så er nok det det beste gaven Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Kunne tenkte meg noen med Chick Corea, Pat Metheny, SEAL, Stevie Wonder, Stanley Clarke, Pink Floyd, The artist formerly known as Prince.. (om noen vil slenge dritt om han kan de ta det et annet sted). Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Gavekort er jo ofte det enkleste og det beste alternativet. 5193958[/snapback] Det spørst, hvis man kjenner musikksmaken til en person veldig godt så er det ikke nødvendigvis slik, ellers så er gavekort et godt alternativ. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Det er ingenting som er bedre enn å glede en person med en skive du vet han kommer til å elske, men som han ikke visste fantes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå