Gå til innhold

South Park, blir det bare bedre og bedre?

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller blir South Park bare bedre og bedre for hver sesong?

Mens de fleste andre serier bare blir dårligere og dårligere, ser ikke dette ut til å gjelde South Park. Simpsons f.eks har jeg sluttet å se for lenge siden, og de få episodene jeg ser pleier å gi meg en flau smak i munnen. Simpsons var en gang i tiden min favorittserie, nå gidder jeg knapt å se på det. Friends var, for de med dårlig hukommelse, faktisk ganske morsomt de første sesongene, mens det bare ble mer og mer tragisk.

South Park syns jeg derimot bare blir bedre, og inneholder mer intelligent humor for hver sesong. Gleder meg hver gang en ny episode står på trappen.

Endret av Toa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg ganske enig i at South Park bare blir bedre og bedre, men det var litt dårlig en stund. Sesong 1, 2 og 3 var godbiter, men så skjedde det noe med sesong 4 og 5. Klarer ikke helt sette fingeren på det, men det er et eller annet som er litt annerledes på en måte. Fra og med sesong 6 så har det bare blitt bedre og bedre og den beste sesongen hittil må være sesong 8 i mine øyne. Fantastisk serie!

Må også si meg enig angående Simpsons, har sluttet å se på det :hmm:

Lenke til kommentar

South Park er og blir en kul tegneserie. De finner bare mer og bedre måter å gjøre narr av folk på. De er flinke på å lage historier og finner på kule ting å gjøre narr av. De blir bare bedre og bedre i mine øyne. Bare håper at de fortsetter sånn og at de klarer å holde det gående en god stund framover.

OT: Simpsons ser jeg fortsatt på. Det er kanskje ikke så bra som tidligere episoder, men det får meg fortsatt til å le litt.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig enig, South Park har blitt mye bedre i senere tid. Dette er ikke bare fordi det faktisk var utrolig dårlig i begynnelsen (:wee:), men også fordi Matt og Trey vet hvordan de skal variere innholdet, slik at det ikke er de samme personene som henges ut hver gang. De er flink til å inkludere nye fenomen etterhvert som de dukker opp. Det er gjerne derfor de nyeste episodene er de beste akkurat nå, fordi de er så aktuell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...