Gå til innhold

Thermalrock Circle, erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ja, innmaten er snudd opp ned. Jeg har det kabinettet selv, og med tanke på bygging og termiske egenskaper er det en drøm. For øyeblikket ligger både cpu og sys temp. på 24'C.

Bilde-030.jpg

Nede foran og bak er det 120mm vifter som er så godt som lydløse(du tror det virkelig ikke før du får høre det!). Det at hovedkortet plaseres opp-ned gjør at luftstømmen fra de to medfølgende viftene går direkte over prosessoren.

En ting å være oppmersom på er at du bør ha forholdsvis lange ledninger fra psu. Jeg måtte selv kjøpe en forlengelseskabel(den nederste grønne ledningen).

Lenke til kommentar
til dere som har dette kabinettet... er det plass til en Slik 3.5 brønn viftestyring innenfor den døra der? hvis dere er usikre... sånn ca hvor stor klaring er det?

5251493[/snapback]

Nei, det går ikke om den plasseres vanlig. Er kanskje en halv cm klaring mellom bønnene og døra.

5267458[/snapback]

 

sinsykt plagsomt at døren på slike kabinetter skal være så nært..

 

måtte selv ta av alle 4 pluggene på min vantec nexus da jeg byttet til tt soprano..

Lenke til kommentar
jeg har det kabinettet og skal du ha viftestyring på den så må den være så langt inn att ingen av knappene stikker ut. Hovedkortet står opp\ned i kabinettet, som jeg syns er positivt.

5273703[/snapback]

 

sinnsykt kjipt at viftestyringer ikke passer inni der... hva med coolermaster musketeer...? den stikker jo ikke så langt ut..

at hovedkortet plasseres opp ned er jo hele poenget med kabinettet bortset fra at det ser sinnsykt tøft ut ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...