Alekz88 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Halla! Noen som har noen erfaringer med Thermalrock Circle? Jeg kjøpte det i går, og begynnte og stappe inn hardwaren, og det var utrolig lett! Veldig stort og praktisk kabinett! Bare lurte på om noen har noe og si! Mvh Alekz Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Kabinettet er fint det, bare du har en ren og uripet overflate på plexien. Potetgullfingre + Thermalrock Circle = Men kabinettet er pent, har du mulighet for å ta noen bilder av det? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Har liksom aldri sjønt det kabinettet.. hva er alle de røde ringene?? legg ut bilder ja edit: Virker som det er cd plate utstillings-dør elns? Endret 22. november 2005 av complexity Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Altid lurt på det jeg og. Hva de røde ringene er til.. BTW: Kabinettet var ikke stygt. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Kan få se om jeg får tatt noen bilder ja! Det går an og "stille ut" cd'er der ja;) Veldig stilig egentlig.. Bare elsker kabinettet!! aaah Mvh Alekz Edit: Har desverre ikke fått inn neonlys inni enda! Men det kommer. Endret 23. november 2005 av Alekz88 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Var tøft det der De ringene har jeg alltid lurt på jeg og, men fikk svar nå Er innmaten "snudd" liksom? siden plexi er på andre siden enn "vanlige" kabinetter.. Lenke til kommentar
froskenfredrik Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Ja, innmaten er snudd opp ned. Jeg har det kabinettet selv, og med tanke på bygging og termiske egenskaper er det en drøm. For øyeblikket ligger både cpu og sys temp. på 24'C. Nede foran og bak er det 120mm vifter som er så godt som lydløse(du tror det virkelig ikke før du får høre det!). Det at hovedkortet plaseres opp-ned gjør at luftstømmen fra de to medfølgende viftene går direkte over prosessoren. En ting å være oppmersom på er at du bør ha forholdsvis lange ledninger fra psu. Jeg måtte selv kjøpe en forlengelseskabel(den nederste grønne ledningen). Lenke til kommentar
Groet Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) til dere som har dette kabinettet... er det plass til en Slik 3.5 brønn viftestyring innenfor den døra der? hvis dere er usikre... sånn ca hvor stor klaring er det? Endret 4. desember 2005 av Groet Lenke til kommentar
Groet Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 bibumpibump... svar da pls? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det går jo uansett, er bare å sette viftestyringa lenger inn, så den ikke skaller, har jeg gjort med min rheobus.. men om den passer sånn den egentlig skal stå, så vet jeg ikke Lenke til kommentar
Groet Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 jaja... det blir bare litt rart synes jeg... men det viktigste er jo at den styrer viftene Lenke til kommentar
froskenfredrik Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 til dere som har dette kabinettet... er det plass til en Slik 3.5 brønn viftestyring innenfor den døra der? hvis dere er usikre... sånn ca hvor stor klaring er det? 5251493[/snapback] Nei, det går ikke om den plasseres vanlig. Er kanskje en halv cm klaring mellom bønnene og døra. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 til dere som har dette kabinettet... er det plass til en Slik 3.5 brønn viftestyring innenfor den døra der? hvis dere er usikre... sånn ca hvor stor klaring er det? 5251493[/snapback] Nei, det går ikke om den plasseres vanlig. Er kanskje en halv cm klaring mellom bønnene og døra. 5267458[/snapback] sinsykt plagsomt at døren på slike kabinetter skal være så nært.. måtte selv ta av alle 4 pluggene på min vantec nexus da jeg byttet til tt soprano.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 jeg har det kabinettet og skal du ha viftestyring på den så må den være så langt inn att ingen av knappene stikker ut. Hovedkortet står opp\ned i kabinettet, som jeg syns er positivt. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 jeg har det kabinettet og skal du ha viftestyring på den så må den være så langt inn att ingen av knappene stikker ut. Hovedkortet står opp\ned i kabinettet, som jeg syns er positivt. 5273703[/snapback] sinnsykt kjipt at viftestyringer ikke passer inni der... hva med coolermaster musketeer...? den stikker jo ikke så langt ut.. at hovedkortet plasseres opp ned er jo hele poenget med kabinettet bortset fra at det ser sinnsykt tøft ut Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg jeg sunbeam for jeg har ikke døra igjen, men cpu`en blir veldig kjølig pågrunn av den måten viftene er plasert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå