Gå til innhold

DVD NEC'n er død

slengpung

Anbefalte innlegg

hallais... Har en NEC DVD recorder ND-3520A IDE Den gikk svart igår. Har seff. prøvd hardware søk etc etc etc. Åpnet kab. og sjekka ide kabelen. Den står i pimary ide . . (sata disker) eneste jeg ikke har gjort er og teste den på en annen pc.. (enkelt ..not) ellers kan jeg sette den i ide 2 .. noe jeg skal nå.. Men slenger inn dette for å høre om noen som kanskje har hatt det samme.. Får ikke åpnet skuffen heller.. Virker som om den ikke får strøm altså.. Men har sjekka det oxo... wierd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes denne tråden passer mye bedre i kateogorien lagringsmedier så jeg flytter den dit.

Forresten så høres det ut som om det strømkretsene på innsiden av DVD-brenneren har røket. Altså at den får strøm inn men det distribueres ikke videre. Du kan prøve å koble den til en molex (strømplugg) som du vet fungerer (f.eks en som går til OS-disken din og som du vet fungerer) og se om du får utløst skuffa. Hvis det ikke skjer så tror jeg du kan betrakte den som død og bruke reklamasjonsretten din.

Lenke til kommentar
Jeg synes denne tråden passer mye bedre i kateogorien lagringsmedier så jeg flytter den dit.

Forresten så høres det ut som om det strømkretsene på innsiden av DVD-brenneren har røket. Altså at den får strøm inn men det distribueres ikke videre. Du kan prøve å koble den til en molex (strømplugg) som du vet fungerer (f.eks en som går til OS-disken din og som du vet fungerer) og se om du får utløst skuffa. Hvis det ikke skjer så tror jeg du kan betrakte den som død og bruke reklamasjonsretten din.

5190010[/snapback]

Takker... Den er død.. sender den inn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...