Xperia X10 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Her Og her.. Shit ass... Det som ryktes er at grunnen til shortage'n på 360 var pga. microsoft tilbakedro feil produserte 360'r.. Folk putter dritvarme xbox'r i fryseren opptil 35 minutter for å spille litt! Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 tror det er enkelttilfeller. det er mange boxer som skal ut og det blir nok mange harde spilltimer i disse stunder. virker ikke som at det hagler inn meldinger på akkurat dette issuet. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Dette vil jeg tro er ikke noe problem. Da hadde vi nok hørt om det før. Et engangstilfelle vil jeg tro. Eneste jeg har hørt er den bråker litt. Siden den er vannkjølt er det grener for hvor mye 2 stk 60 mm vifter kan bråke, men en slags støy er det nok. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Vel i de to trådene er det 3 stykker eller noe som har en defekt Xbox360 og alle har vunnet i en eller annen konkurranse. Det er sikkert de første Xboxene som ble laget og blir sikkert brukt i konkurranser pga høy feilprosent. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 jeg tviler på at de bevisst bruker xboxer de vet har feil med seg, siden det bare blir mere jobb for dem. de må jo sende inn dem og få nye. btw this is what you get for being an early adopter Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Tror jeg kommer til å kjøpe en når den kommer ut, håper jeg rekker innom elkjøp før alle er oppkjøpt Vil garrantert sette inn nye vifter, finnes sikkert stillere alternativer. kanskje en stor ville vært bedre enn 2 små? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Dette vil jeg tro er ikke noe problem. Da hadde vi nok hørt om det før. Et engangstilfelle vil jeg tro. Eneste jeg har hørt er den bråker litt. Siden den er vannkjølt er det grener for hvor mye 2 stk 60 mm vifter kan bråke, men en slags støy er det nok. 5189678[/snapback] Er Xbox 360 vannkjølt? Anantech har en artikkel hvor de åpner en xbox 360. Kan ikke se noe til et vannkjølingssystem. F.eks. på dette bildet: http://images.anandtech.com/reviews/system...erm_removed.jpg Ser da ut som om det er helt standard luftkjøling, med en heatpipe på CPU kjøleren. Endret 22. november 2005 av dravisher Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 jaja, slik kan det gå siden de stressa som faen med å være først ute på markedet. Vi har vel alle prøvd tidlige utgaver av windows:P Men det er helt sikkert bare noen få partier dette gjelder..... Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 kan man åpne 360'n a? er det ikke en sånn sperre som ødelegger boksen hvis åpnet? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 kan man åpne 360'n a? er det ikke en sånn sperre som ødelegger boksen hvis åpnet? 5190442[/snapback] Ja da selvdestruerer den Neida, eneste du ødelegger er garrantien. Gleder meg villt til lanseringen! Blir vel "syk" den dagen jeg da Passer bra at det er på en fredag, kan spille hele helga da Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 jada.. trenger bare torx skrujern elns. anandtech har en artikkel om det. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Dette vil jeg tro er ikke noe problem. Da hadde vi nok hørt om det før. Et engangstilfelle vil jeg tro. Eneste jeg har hørt er den bråker litt. Siden den er vannkjølt er det grener for hvor mye 2 stk 60 mm vifter kan bråke, men en slags støy er det nok. 5189678[/snapback] Er Xbox 360 vannkjølt? Anantech har en artikkel hvor de åpner en xbox 360. Kan ikke se noe til et vannkjølingssystem. F.eks. på dette bildet: http://images.anandtech.com/reviews/system...erm_removed.jpg Ser da ut som om det er helt standard luftkjøling, med en heatpipe på CPU kjøleren. 5189824[/snapback] Det stammer fra MS som kalte heatpipes for vannkjøling. Det å kalle heatpipes for vannkjøling er en overdrivelse. Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Dette vil jeg tro er ikke noe problem. Da hadde vi nok hørt om det før. Et engangstilfelle vil jeg tro. Eneste jeg har hørt er den bråker litt. Siden den er vannkjølt er det grener for hvor mye 2 stk 60 mm vifter kan bråke, men en slags støy er det nok. 5189678[/snapback] Er Xbox 360 vannkjølt? Anantech har en artikkel hvor de åpner en xbox 360. Kan ikke se noe til et vannkjølingssystem. F.eks. på dette bildet: http://images.anandtech.com/reviews/system...erm_removed.jpg Ser da ut som om det er helt standard luftkjøling, med en heatpipe på CPU kjøleren. 5189824[/snapback] Det stammer fra MS som kalte heatpipes for vannkjøling. Det å kalle heatpipes for vannkjøling er en overdrivelse. 5190531[/snapback] er det ikke noe flytende saker inni der som surkler rundt? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jo, vann i vakum, som kontinuerlig koker og kjøles. Dampen transporterer varme og kondendsen faller ned igjenn og slik forsetter syklusen. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 En slags vannkjøling som var en nødvendighet. Skulle man kun ha kjølt dette systemet med kun vifter hadde det blitt et helvetes bråk. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Microsoft har selv sagt at de ikke skal reparere xbox'r. Det sto på en pressemelding jeg ikke gidder å finne. Gå på freakforum.nu og les... Er en tråd om det der. Så det er official at den ikke selv-destrueres? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Dette er fra manualen, tror mange kan ha oversett det: Prevent the Console from OverheatingDo not block any ventilation openings on the console or power supply. Do not place the console or power supply on a bed, sofa, or other soft surface that may block ventilation openings. Do not place the console or power supply in a confined space, such as a bookcase, rack, or stereo cabinet, unless the space is well ventilated. Do not place the console or power supply near any heat sources, such as radiators, heat registers, stoves, or amplifiers. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Kan jeg ikke få satt den oppå dvd spillern da? =/ Plassproblemer Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Det hadde vert jævlig rart vist ikke noen hos MS har testet eller lagt merke til at konsollen stopper etter 15 min. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Er ikke vannkjøling i xbox360. Er litt galt av MS å kalle en heatpipe-kjøler for Vannkjøling. Heatpipe funker slik at det er vann(eller annen væske) som stiger opp i noen rør når det blir varmt. Helt øverst i rørene kjøles væska ned slik at den føres ned mot varmekilden igjen. Dette i en evig syklus. Forklaringen-Light =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå