mcgroven Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Sean Connery går tilbake til sine glansdager med god hjelp av Electronic Arts. Blir resultatet Bond eller bånn? Les mer Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Personlig syns jeg vi ikke har fått et ordentlig kvalitets-Bond spill siden Goldeneye. Kanskje en eller annen utvikler kan sette seg ned å få til et gjennomført stilfullt actionspill, med stealthelementer og en kjekk Bond i hovedrollen? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Personlig syns jeg vi ikke har fått et ordentlig kvalitets-Bond spill siden Goldeneye. Kanskje en eller annen utvikler kan sette seg ned å få til et gjennomført stilfullt actionspill, med stealthelementer og en kjekk Bond i hovedrollen? 5190212[/snapback] Helt enig, Goldeneye er det desidert beste Bond-spillet. Jeg er litt skuffet over at From Russia with Love ikke får bedre enn det gjør, jeg hadde nemlig store forhåpninger til spillet. Flott omtale, Mikael! Endret 22. november 2005 av @kd Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jepp, det BURDE jo ikke være så skrekkelig vanskelig å lage noe engasjerende rundt en så sterk og spillvennlig figur som Bond... men ... når EA insisterer på å gjøre hvert eneste bidige spill til et overforenklet og fordummet autopilotshow, så går det som det gjør. De har lisensen, og det er kun de som dermed kan benytte den. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jepp, EA har det må å bruke noen milliarder i lisenser for prøve å skvise ut konkurrenter (bare se på sportsspillene deres), og så lage middelmådige spill. Snart har de vel monopol på alt. Død over EA. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jaja, enda et "EA i et nøtteskall" prosjekt. Er det ikke det jeg har sakt? EA flyter på kjente navn men bryr seg ikke mye on innholde. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Har dere i det hele tatt rørt de to tidligere spilla som kom før rogue agent? Litt sent, men jeg bare sier det. Selv om goldeneye helt klart er best, er ikke everything or nothing eller nightfire no dårlige spill heller. Tvert imot. Endret 15. mars 2008 av gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg