meastp Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Heisann. Har fått to mailer: fra både [email protected] og [email protected] med samme innhold: Dear user meastp-post, You have successfully updated the password of your Broadpark account. If you did not authorize this change or if you need assistance with your account, please contact Broadpark customer service at: [email protected] Thank you for using Broadpark! The Broadpark Support Team +++ Attachment: No Virus (Clean) +++ Broadpark Antivirus - www.broadpark.no det er også lagt ved et vedlegg tlcsa.zip som inneholder password.txt (laaaangt mellomrom) .exe Antar at dette er et virus, og tenkte å varsle om det i tilfelle noen flere skulle få det... Antar fordi jeg ikke fikk testet det nærmere - det ville ikke kjøre i Wine Endret 22. november 2005 av meastp Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Slett og ikke tenk mer over det, dette er et virus som allerede har gått rundt i flere måneder nå så noen nyhet er det ikke. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 det er også lagt ved et vedlegg tlcsa.zip som inneholder password.txt (laaaangt mellomrom) .exe Typisk virus via mail. Det forsøker å skjule at det egentlig er en exe-fil ved å forskyve exe. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Var nytt for meg, første gang jeg hører om det Lenke til kommentar
meastp Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Slett og ikke tenk mer over det, dette er et virus som allerede har gått rundt i flere måneder nå så noen nyhet er det ikke. 5189595[/snapback] Ok. I og med at den ikke kjører i Wine, er det nok ingen fare, uansett. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Når ville Nextgentel sent ut en support mail til norske kunder på Engelsk? Der har man nok ett hint på at dette ikke er riktig. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå