Mr.Locke Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Men seriøst, fra spøk til alvor... Jeg synes vi skal være litt mere positive til denne negative musa :!: :!: :!: (nerdehumor fra en dust som ler av sine egne vitser). Endret 23. november 2005 av Mr.Locke Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 hahahahahaha! spørs om jeg endelig har unskyldning til og bytte mus :!: Lenke til kommentar
eternal Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg tror ikke at alt som står hva de ionene vil gjøre (positive virkninger) vil oppnåes hvis man ikke sitter 24/7 5193264[/snapback] Hva i huleste baserer du det på? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Nå kommer vel JoachimR og whiner over alle de frie radikalene som denne musen spyr ut. Endret 26. november 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Hmm.... Hvis jeg har forstått det riktig så må det positive ioner til for at negative ioner skal gjøre nytte av seg? Så hvis man har positive ioner i lufta så er negative ioner "terapautisk", og hvis man ikke har det så er negative ioner farlig? Skjønner fortsatt ikke helt greia... Endret 27. november 2005 av briktern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå